اصفهان در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت سرآمد شهرهای کشور است

شهردار اصفهان گفت: در بین شهرداری‌های کشور، اصفهان از نظر تعداد برنامه‌‎های اوقات فراغت تابستان سرآمد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه پنجم مردادماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه برنامه‌های تابستانه شهرداری اصفهان شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی در مناطق ۱۵ گانه شهر در حال اجرا است و شهروندان از برگزاری این برنامه ها استقبال خوبی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اصفهان در بین شهرداری‌های کشور از نظر تعداد برنامه‌های اوقات فراغت تابستان سرآمد است که در این راستا باید از مسئولان و دست‌اندرکاران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان قدردانی کنیم.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: دست‌اندرکاران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با تلاش‌های مجدانه خود تابستان خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنند.

وی با اشاره به برنامه ملاقات مردمی با شهروندان منطقه ۹، گفت: بر اساس اطلاع‌رسانی‌های قبلی، طی هفته جاری در بین شهروندان منطقه ۹ حضور پیدا می‌کنیم؛ البته درخواست‌های شهروندان برای بررسی تاکنون دریافت شده است.

نوروزی از شهروندان منطقه ۹ درخواست کرد: با مراجعه به وب سایت شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir و با مراجعه حضوری به این منطقه درخواست‌های خود را مطرح کنند و امیدواریم حضور در این منطقه به همراه معاونان برای رفع مشکلات منطقه و بررسی مسایل مردم مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به اعیاد بزرگ قربان و غدیر، تصریح کرد: در این ایام علاوه بر فعالیت‌های متعدد فرهنگی، طرح‌های ارزشمند عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح شهر رونمایی و افتتاح خواهد شد و این طرح‌ها در اختیار شهروندان تمام مناطق قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: در ایام دهه ولایت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان ویژه‌برنامههایی را با مشارکت مردم طراحی کرده که امیدواریم همچون سایر فعالیت‌های فرهنگی که توسط شهرداری انجام می شود، مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و شادی و همراهی مردم را به همراه داشته باشد.

نوروزی با اشاره به دریافت پیام‌های رضایت شهروندان به خاطر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری در طول ایام سال به ویژه تابستان سال‌جاری گفت: شهروندان در این پیام‌ها از شهرداری اصفهان که توانسته برنامه‌های شادی‌ را در همه مناطق ۱۵ گانه شهر اجرا کند، رضایت داشته‌اند که از مردم بابت این ابراز محبت قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 383770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.