اجرای بیش از ۲۵ برنامه محله محور در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تابستان امسال بیش از ۲۵ برنامه محله محور با رویکرد مشارکت شهروندان و خانواده‌ها در سطح این منطقه اجرا خواهد شد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تنوع برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در منطقه هشت، تابستانی بیاد ماندنی را برای شهروندان منطقه رقم خواهد زد.

وی از تحول کیفی برنامه‌های فرهنگی این منطقه خبر داد و تصریح کرد: تابستان امسال جشن‌های خانوادگی، برنامه‌های ورزشی تفریحی، ویژه برنامه بازی و نشاط و گردهمایی‌های خانوادگی در قالب اجرای برنامه‌های نشاطستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در اجرای این برنامه‌ها سعی شده از ظرفیت مراکز و مجموعه‌های فرهنگی مذهبی محلات، بسیج، ادارات تفریحی و ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نیز استفاده شود و هم‌افزایی حداکثری صورت پذیرد.

وی با اشاره به ایجاد محورهای فرهنگی هنری برای همه محلات منطقه افزود: سعی بر آن شده است تا در تابستان امسال در محلاتی برنامه‌های تابستانی برگزار شود که تاکنون در آنها برنامه کمتری اجرا شده است.

هاشمیان با بیان اینکه سیمای اجتماعی محلات منطقه با راه‌اندازی محورهای فرهنگی محلات تغییر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان تاکنون استقبال خوبی از این ویژه برنامه داشته‌اند.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان را طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه با برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 383766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.