۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
۶۰ روز ۶۰ برنامه در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه تا ابتدای شهریورماه سال‌جاری ۶۰ برنامه تفریحی و ورزشی به مدت ۶۰ روز در سطح محلات این منطقه برگزار می‌شود.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه برنامه‌های نشاطستان تابستان ۹۸ در راستای توسعه شور، نشاط اجتماعی و فرهنگی در بین شهروندان با برنامه‌ریزی از سوی اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۳ در حال برگزاری است.

وی مهم‌ترین ویژگی برنامههای نشاطستان، محله محوری، موضوع محوری و مخاطب محوری عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقاء سطح سلامت و شادابی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه‌های نشاطستان شامل برگزاری جشن، برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همراه با ارائه مشاوره مسائل اجتماعی و شناخت آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: جشن‌های فرهنگی همدلانه ویژه تمام گروه‌های سنی و اکران فیلم‌های سینمایی با عنوان «سینما پارک» با موضوعات اجتماعی و فرهنگی همراه با بحث‌های اجتماعی پیرامون موضوع فیلم در پارکهای سطح منطقه ۱۳ از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

شرفا با اشاره به برگزاری رقابت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: برنامه‌های زورخانه‌ای ۱۷ مرداد در پارک زمزم و همایش اسب‌سواری ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های ورزشی شامل رقابت‌های گل کوچک در محلات، همایش پیاده روی کوه قائمیه، جشنواره ورزشی تفریحی و خانوادگی و همایش دوچرخه سواری است و هر جمعه جشنواره آموزش ورزش نیز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان را طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه با برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 383765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.