داریوش باباییان:سرمایه گذاری در فیلم کودک قابل بازگشت است

تهیه کننده اتل متل توتوله گفت: سرمایه گذاری که برای ساخت فیلم کودک انجام می‌شود، قابل بازگشت است و ضرری برای تهیه کننده به وجود نمی آورد.

داریوش باباییان، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص معیار انتخاب فیلم نامه سینما کودک اظهار کرد: من شخصا فیلمنامه را انتخاب میکنم چون دنیای سینمای کودکان را دوست دارم و به همین دلیل نیز وارد عرصه سینما شدم و با تهیه کنندگی فیلم هایی مانند کاکلی و اتل متل توتوله که مرتبط با سینمای کودک هستند، کار حرفه ای خود را آغاز کردم.

او ادامه داد: اگر فیلم نامه ای به دستم برسد که برای کودکان دارای پیام و هدف باشد و روی من نیز تاثیر بگذارد، با یک کارگردان حرفه ای، تهیه کنندگی آن را قبول خواهم کرد. هر فیلمنامه ای که دارای پیام و برای کودکان نیز آموزنده باشد، از نظر من فیلمنامه خوبی است و ارزش سرمایه گذاری دارد.

تهیه کننده شور عشق افزود: اگر یک کارگردان حرفه ای سرمایه گذار داشته باشد تهیه کنندگی آن فیلم ریسک محسوب نمی‌شود و سرمایه گذاری که برای ساخت یک فیلم کودک انجام می‌شود، قابل بازگشت است و ضرری برای تهیه کننده به وجود نمی آورد.

باباییان با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد که جشنواره کودک امسال از هر سال دیگر بهتر برگزار شود و ما بتوانیم از حرفه ای بودن آن لذت ببریم.

کد خبر 383761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.