۸ نفر از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: تیم ما سه روز مانده به رقابت های لیگ برتر از حضور ۸ بازیکن اصلی از لیست ۱۲ نفره مان محروم شد و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد کشاورزی پس از شکست ۷ بر چهار تیمش برابر گیتی پسند در جمع خبرنگاران، گفت: در مقابل تیمی بازی کردیم که افتخار فوتسال ایران در دنیاست و تیم ما نیز سه روز مانده به بازی ها از حضور ۸ بازیکن اصلی از لیست ۱۲ نفره مان محروم شد و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم.

وی افزود: اولین بار است که در لیگ برتر فوتسال با این میانگین سنی بازی کردیم و به جوانان تیمم افتخار می کنم.

کشاورزی افزود: فکر می کنم اگر داور پنالتی را نمی گرفت می توانستیم به مساوی برسیم. داوری بسیار خوب بود و داوران ما بهترین های آسیا هستند، اما آن صحنه پنالتی به تیم ما ضربه وارد کرد.

سرمربی تیم مقاومت البرز خاطرنشان کرد: از تیمم رضایت دارم که اسیر تجربه گیتی پسند نشد. تیم ما آشنا با این جو است و تیم گیتی پسند هم در کرج با این جو روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر به گیتی بگویند که ۸ بازیکنش را مثلا در مقابل مس سونگون ندارد، می تواند بازی عادی خودش را بازی کند یا با این تیم رقابت کند. تیم من میانگین سنی ۲۲ دارد که در این بازی، به ۲۱ رسید. به هرحال تلاش می کنیم که یک بازی فنی ارائه دهیم.

کشاورزی اظهار داشت: ما فقط ۱۱ بازیکن داریم که اکثر آن ها از تیم جوانمان بودند و فرشید بابایی که دو گل برای ما زد، بازیکن تیم امید ما بود. می خواهیم به پلی آف برسیم، اما شرایط برای ما سخت است و حالا که دو مصدوم در این بازی داشتیم، معلوم نیست برای بازی بعدی چند بازیکن داشته باشیم.

کد خبر 383757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.