داور علیه ما سوت می زد/ بازی بعدی سه بازیکن محروم داریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:هیچ توهینی به داور نکردم و فقط در درگیری بازیکنم را جدا کردم و به ناظر گفتم که داور فقط کارت می دهد و داور مرا اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بی غم پس از پیروزی ۷ بر چهار تیمش مقابل مقاومت البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دو شهر بازی کردیم که فشار هواداران و جو ورزشگاه وجود داشت و مثلا در قم، تحت تاثیر همین فشار پنالتی واضح ما گرفته نشد، اما نمی دانم چرا در اصفهان داور علیه ما سوت زده می زند.

وی ادامه داد: در این بازی ۵ کارت زرد و یک اخراج سرمربی داشتیم. هیچ توهینی به داور نکردم و فقط در درگیری بازیکنم را جدا کردم و به ناظر گفتم که داور فقط کارت می دهد که داور مرا اخراج کرد.

بی غم افزود: مدیریت بازی با داوری فرق زیادی دارد و داور امروز در مدیریت بازی بسیار ضعیف بود. روی یک صحنه عزتی با بازیکن حریف درگیر شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: تیم حریف در اکثر صحنه ها بازیکنان ما را هل می دادند که ممکن بود آن ها مصدوم شوند. داور در این صحنه ها خطا نمی گرفت و بازیکنی که تحت فشار بود، عصبانی و درگیر می شد. اگر در یک شهر دیگری به تیم میزبان ۵ کارت زرد دادند، دیگر اعتراضی ندارم.

وی افزود: دو یا سه بازیکن ما برای بازی بعدی محروم هستند.

بی غم ادامه داد: تیم حریف فوتسال خوبی ارائه داد و جنگید و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم.

کد خبر 383756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.