آتش‌سوزی در نیروگاه سد دز/۱۰ هزار دانش‌آموز مسجدسلیمانی فاقد کلاس درس

در بسته خبری امروز از مهلت دو ماهه گمرک برای ترخیص خودروهای وارداتی تا دستگیری سرکرده باند تیراندازی به مأموران در ایذه و بارگیری سوپر نفتکش ایرانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

۵۰۰ میلیارد ریال برای آب‌رسانی دشتستان تخصیص یافت

بوشهر: عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرهای دشتستان ۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

مهلت دو ماهه گمرک برای ترخیص خودروهای وارداتی

بوشهر: مهرداد جمال ارونقی، معاون گمرک ایران گفت: به افرادی که هنوز نتوانسته‌اند خودروی خود را از گمرکات کشور ترخیص کنند، فرصت دوماهه‌ای داده می‌شود.

سوخت یارانه‌ای شناورهای متخلف قطع می‌شود

بوشهر: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر گفت: سوخت یارانه برای تأمین کالاهای اساسی در قالب کالای همراه ملوان داده می‌شود و شناورهای تجاری استان بوشهر که کالاهای ممنوعه ازجمله مشروبات الکلی را وارد می‌کنند نیز سوخت آن‌ها قطع می‌شود.

***************************************************************************************************************

آتش‌سوزی در نیروگاه سد دز یک مصدوم بر جا گذاشت

خوزستان: کرم رضا کاویانی‌راد، مدیرعامل آتش‌نشانی اندیمشک، از آتش‌سوزی در نیروگاه سد دز خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم بر جا گذاشت.

دستگیری سرکرده باند تیراندازی به مأموران در ایذه

خوزستان: حجت‌ سفیدپوست، فرمانده انتظامی ایذه از دستگیری سرکرده باند تیراندازی به ماموران پلیس در شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد.

۱۰ هزار دانش‌آموز مسجد سلیمانی فاقد کلاس درس هستند

خوزستان: علی عسگر ظاهری، نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به که حدود ۹ تا ۱۰ هزار دانش آموز مسجدسلیمانی در سال تحصیلی جدید فاقد کلاس درس هستند، گفت: از ادارات نوسازی استان‌های دیگر دعوت شود تا هر چه سریعتر کار بازسازی مدارس آغاز شود.

*****************************************************************************************************************

آموزش ۵۳ هزار هرمزگانی در مراکز مهارت‌افزایی فنی و حرفه‌ای

هرمزگان: اسما کریمی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان، با بیان اینکه در مجموع سال ۹۷ و چند ماهه اول سال‌جاری، ۵۳ هزار نفر مورد آموزش قرار گرفته‌اند، گفت: به دنبال تحقق شعار هر هرمزگانی یک مهارت در سطح استان هستیم.

خسارت ٢٣ میلیارد ریالی طوفان به پارسیان

هرمزگان: مجتبی رضاپور، ‎رییس ستاد بحران پارسیان گفت: میزان ریالی خسارت شدید طوفان در این شهرستان مبلغ ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون ریال تخمین زده شد.

بارگیری سوپر نفتکش ایرانی

هرمزگان: نصرالله سردشتی، مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران گفت: سوپر نفتکش ۳۲۰ هزار تنی در چند روز آینده به آب اندازی می‌شود و جهت بارگیری به جزیره خارک می‌رود.

کد خبر 383739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.