رفتارهای سلیقه ای به توسعه اقتصاد و تولید صدمه می زند

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: رفتارهای سلیقه‌ای به توسعه اقتصادی و رشد تولید صدمه می‌زند و باید در این مسیر اصلاح قوانین، برخورد با رفتارهای سلیقه‌ای و توسعه برنامه های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری انجام و فرصت ها برای بکارگرفتن نقدینگی در تولید بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به دستاوردهای برجام برای کشور اظهارکرد: برجام دستاوردهای زیادی را برای کشور داشت اما با شروع کار ترامپ به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا این مسیر تعاملی به هم ریخت.

وی افزود: بدعهدی ترامپ موجب انحراف در مسیر برجام شد که این موضوع بدعهدی آمریکا را به دنیا ثابت کرد و در حال حاضر سران کشورمان قصد ادامه فعالیت و تعامل را با این کشور و دیگر کشورها که عهدشکنی کردند را ندارد.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به اینکه در مسیر انجام برجام ایران به تعهدات خود عمل کرد، تصریح کرد: ایران قانونمداری و تعهد و آمریکا بی‌تعهدی را در قالب برجام به دنیا نشان دادند و همین موضوع موجب انزوا و شکست دولت آمریکا شده است.

وی ادامه‌داد: کشورهای دنیا به دنبال برقراری ارتباط با ایران و دوری از تعامل با آمریکا هستند و دولت این کشور را مزاحم و مایه ناآرامی های بین المللی می‌دانند ولی برخی از کشورها مثل عربستان نوکری آن‌ها را انجام می دهند که البته دچار خسارت خواهند شد.

حججی با اشاره به ظرفیت و توان داخلی کشور، خاطرنشان‌کرد: با وجود چنین پتانسیل‌هایی نیازی به کشورهای دیگر نداریم اما باید این توان داخلی مورد استفاده و سرمایه گذاری قرار گیرد و خام فروشی و بی توجهی به صادرات باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه کارشکنی و رفتار سلقیه ای در برابر سرمایه گذاران آسیب جدی برای کشور و تولید است، اظهارکرد: باید ظرفیت های داخلی برای توسعه اقتصادی بکار گرفته شود و در سال حمایت از تولید ملی تسهیل شرایط سرمایه گذاری ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: رفتارهای سلیقه‌ای به توسعه اقتصادی و رشد تولید صدمه می‌زند و باید در این مسیر اصلاح قوانین، برخورد با رفتارهای سلیقه‌ای و توسعه برنامه های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری انجام و فرصت ها برای بکارگرفتن نقدینگی در تولید بکار گرفته شود.

کد خبر 383735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.