جلسه مجلس درباره گرانی کالاهای اساسی

عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه غیرعلنی پارلمان با حضور وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، اکبر رنجبرزاده با اشاره به دستور کار جلسات هفته آینده مجلس، گفت: براساس تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده است تا هفته آینده موضوع نحوه توزیع کالاهای اساسی و نیز قیمت این کالاها در بازار با حضور آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه هفته آینده مجلس برای بررسی وضعیت کالاهای اساسی با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد، افزود: این جلسه در روز یکشنبه هفته آینده (۶ مرداد) و پیش از جلسه علنی تشکیل می‌شود.

رنجبرزاده گفت: رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم امری ضروری است که باید تمهیداتی برای آن اندیشیده شود، قشرهای ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین حداقل مایحتاج زندگی خود در تنگنا قرار دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: مجلس تاکنون جلسات غیرعلنی و علنی متعددی پیرامون وضعیت قیمت کالاهای اساسی داشته که قرار است گزارش نهایی این جلسات، تهیه و در یکی از جلسات غیرعلنی قرائت شود.

رنجبرزاده گفت: گرانی کالاهای اساسی موجب شده است تا سطح درآمد خانوار با مخارج آن همخوانی نداشته باشد، بنابراین وظیفه دولت، مجلس و همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه است تا به این وضعیت رسیدگی کنند، جلسه غیرعلنی مجلس درباره وضعیت گرانی کالاهای اساسی نیز در همین راستا تشکیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 383722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.