ایران با قدرت ایستاده است

برخوار – امام جمعه مرکز شهرستان برخوار گفت: با درایت، اقتدار و بصیرت مقام معظم رهبری و مقاومت و تحمل سختی ها توسط مردم، جمهوری اسلامی ایران جایگاه خوب و قدرتمندی در دنیا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبای در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا جایگاه خوبی پیدا کرده و در مقابل خواسته های خود جانانه ایستادگی کرده است. 

وی گفت: جمهوری اسلامی روز به روز قدرت خود را به دنیا تحمیل کرده در حالی که دشمنان نمی خواهند ایران قدرتمند باشد ولی ایران با قدرت ایستاده است.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: به لطف خدا امروز ما توانسته ایم متحدان منطقه ای خود را زیادتر کنیم، و هم یکی از نشانه قدرت نظام است.

وی اظهار کرد: عربستان ائتلاف تشکیل داد، به یمن حمله کرد ولی امروز نه تنها از ائتلاف خبری نیست، بلکه به همراه امارات به دنبال خروج آبرومند از یمن هستند، چون قدرت رویارویی با یک جنبش مردمی بنام انصارالله را ندارند در حالی که ایران در منطقه متحدان خود را اضافه کرده است.

امام جمعه دولت آباد گفت: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، هفت سال قبل با تطمیع قطر و عربستان و آمریکا از صحنه مبارزه با داعش خود را کنار کشید و به طرف آنها متمایل شد،  ولی اقدامات منطقی و اصولی جمهوری اسلامی ایران سبب شد که آنها دوباره به آغوش مقاومت برگردند و دوباره خاری شوند در چشم آمریکا و اسرائیل که همۀ اینها ناشی از قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران اظهار کرد: پنجم مرداد سابقه برگزاری نماز جمعه در کشور به چهل سال می رسد و به لطف خدا و بصیرت مردم و مسوولان شهر دولت آباد، از همان اوایل تاکنون مردم از این نعمت الهی برخوردار بوده است.

امام جمعه دولت آباد گفت: متاسفانه مکان مصلی هم مناسب نیست البته برای ساخت مصلی زمین تهیه شده است، و در فکر ساخت آن هستیم ولی مشکلات آن هنوز رفع نشده و مسجد جامع محل فعلی برگزاری نماز جمعه هم درحال ساخت وساز است که امیدواریم خیّرین کمک کنند که فضای برگزاری نماز جمعه فضای مناسبی شود.

کد خبر 383721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.