مسی کوچک کلید انتقال نیمار به بارسلونا؟

این روزها اخبار متفاوتی در رابطه با انتقال نیمار از باشگاه پاریس سن ژرمن به بارسلونا منتشر می شود و به تازگی احتمال یک معاوضه بزرگ در میان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها بحث بازگشت فوق ستاره برزیلی به اردوگاه آبی اناری های کاتالونیا داغ است. بازگشتی که آسان نیست و با پیچیدگی های فراوانی رو به رو است.

برای آمدن نیمار باید دست به کارهای بزرگ زد، معاوضه تنها راهی است که باشگاه بارسلونا می تواند برای برگشت نیمار انجام بدهد. باتوجه به خرید گریزمان، اگر بخواهند برای نیمار نقدی وارد معامله شوند، قطعا داستان فیرپلی مالی پیش می آید. 
بازیکنانی که می توانند معاوضه شوند کدامند؟

 کوتینیو: بازیکنی که برای آمدن به بارسا به آب و آتش زد، اما نتوانست هیچ وقت آن کوتینیوی لیورپول شود، حالا یا تاکیتک های مربی یا نداشتن روحیه جنگندگی باعث شد افت شدیدی کند. معاوضه وی با نیماری که از لحاظ فنی چند درجه بالاتر از اوست و فقط یک سال تفاوت سنی دارند، می تواند گزینه خوبی برای این معامله بزرگ باشد.

دمبله: جوان با استعداد و تکنیکی و از معدود بازیکنان دو پا، شاید کمی بی انضباط باشد، اما یکی از بهترین های دنیا در سن و سالی جوان است و اگر کمی روی رفتارش کار شود قطعا از کاندید های توپ طلا خواهد بود.

راکیتیچ: بازیکنی که زحمات زیادی برای تیم کشیده ولی با توجه به تغییر سبک بازی‌اش نسبت به اوایل ورودش به باشگاه و تناقضش با سبک بارسا و البته سن بالایش که جای جوان ها را در خط هافبک پر کرده، بهترین گزینه برای معاوضه است.

امتیتی: تانک فرانسوی از گزینه های مورد علاقه PSG است. بازیکنی که شاید قبل از مصدومیت همه عاشقش بودند و عنوان بهترین مدافع جهان را یدک می‌کشید، اما بعد از مصدومیت اوضاع ۱۸۰ درجه تغییر کرد و حالا همان طرفدارها مایل به فروشش هستند، مشکل امتیتی فقط مصدومیت است و با رفع شدنش می تواند چندین سال خط دفاع آبی اناری ها را بیمه کند.

باتوجه به قیمت بالایی که نیمار دارد، هیچ کدام از سه بازیکن بالا به تنهایی نمی توانند معاوضه شوند؛ پس باید دو بازیکن وارد معامله شود که به نظر راکیتیچ و کوتینیو هستند. بعید به نظر می‌رسد PSG این گزینه ها را قبول کند و شاید کمی پول برای این معامله‌ی بزرگ، بین دو باشگاه متمول رد و بدل شود.

مورد دیگری که شاید انتقال نیمار را به شما نیوکمپ تسهیل کند، انتقال مسی آینده‌ی لاماسیا به ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس است.

چند روز پیش بود که "ژاوی سیموئز" فوق ستاره‌ی نوجوان آکادمی لاماسیای بارسا، چمدان هایش را بست و بعد از چند سال فوق العاده در این آکادمی راهی اردوگاه پاریس شد.

در این بین دو نکته را نباید نادیده گرفت، اول آن که مدیر برنامه های ژاوی سیموئز، مینو رایولا است، همان شخصی که با بارسلونا رابطه‌ی خوبی ندارد و در این سال ها جلوی انتقال خیلی از ستاره های دنیای فوتبال به این تیم را گرفته است، آخرین آن ستاره ها ماتیاس دیلیخت بود و حالا هم که این استعداد را از آکادمی بارسا جدا کرد.

دومین نکته این است که داوید والدریناس خبرنگار تلوزیون بارسا (Barca Tv ) در صفحه‌ی شخصی خود اعلام کرد اطلاعات دقیقی در دست دارد که رفتن سیموئز از بارسا به پاریس، بخشی از انتقال نیمار به نیوکمپ است. توافقی که ناصر الخلیفه مالک قطری پاریسی ها و بارتومئو رئیس بارسا با یکدیگر داشته اند.

در این بین اما فابریزیو رومانو خبرنگار موثق اسکای اسپورت گزارش داد که بارسا پیشنهاد کوتینیو + راکیتیچ + ۷۰ میلیون پول نقد به پاریسی ها فرستاده که مورد موافقت قرار گرفته و با توجه به اینکه بارتومئو با تیمش در جام راکوتن در ژاپن به سر می برد، منتظرند تا برگردند و دو هفته ای که به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا باقی مانده، این انتقال مهم را رسمی کنند.

کد خبر 383701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.