بحرین بازی‌های ایران را به دلیل مسائل سیاسی پخش نمی‌کند

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان گفتند بازی‌های ایران را به دلیل مسائل سیاسی پخش زنده نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران در واکنش به عدم پوشش تلویزیونی بازی‌های تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین، به خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال گفت:  تا الان مسئولان برگزاری مسابقات همکاری مطلوبی با ما داشته‌ و امکانات خوبی در اختیار تیم ایران گذاشته‌اند. نمی‌شود به آنها خرده گرفت که میزبان خوبی نبوده‌اند، اما متاسفانه به خاطر مسائل سیاسی، بازی‌های تیم ایران را پوشش تلویزیونی ندادند.

او ادامه داد: در صحبتی که با مسئولان برگزاری مسابقات داشتم آنها نیز از این اتفاق متاسف بودند و می‌گفتند که اجازه ندارند بازی‌های ایران را پوشش تلویزیونی بدهند. حتی قرار بود بازی ایران با بحرین هم پخش تلویزیونی نداشته باشد اما در نهایت تصمیم خود را تغییر دادند و بازی ایران و بحرین را شبکه تلویزیونی بحرین پخش کرد.

محمدی با اشاره به اینکه عدم پوشش تلویزیونی بازی‌های تیم ایران را به فدراسیون والیبال ایران انتقال داده است، تصریح کرد: مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون والیبال با فدراسیون جهانی مکاتبه کرده و این فدراسیون را در جریان دلیل عدم پوشش تلویزیونی بازی‌های تیم ایران قرار داده است، مسئولان فدراسیون جهانی هم گفته‌اند که این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

محمدی در پاسخ به این سوال که بازی تیم ایران مقابل برزیل پوشش تلویزیونی خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: فکر می‌کنم با توجه به حساسیت و اهمیت مرحله نیمه نهایی، بازی ایران و برزیل پخش تلویزیونی داشته باشد، اما اگر هم نداشت ما باز هم این موضوع را به فدراسیون جهانی انعکاس می‌دهیم. امیدواریم این مسئله حل شود. همچنین با توجه به بازیکنان خوب، کادر فنی و آنالیزورهای بادانش و پرتلاشی که داریم امیدوارم بتوانیم یک نتیجه خوب مقابل برزیل کسب کنیم.

منبع:ایسنا

کد خبر 383683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.