"جوان باوری" موجب پیشرفت کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه مبنای اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند، گفت: جوانان انقلاب را به پیروزی رساندند پس باید به آنها تکیه و از آنان حمایت کرد زیرا جوان باوری موجب پیشرفت بیش از پیش کشور می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی قاسمی ظهر امروزپنجشنبه - سوم مردادماه - در اختتامیه همایش سه روزه سازمان‌های مردم نهاد جوانان و گام دوم انقلاب با بیان اینکه انقلاب به تثبیت رسیده است و باید به فکر تکامل آن بود، اظهار کرد: وقتی گام دوم انقلاب را مطرح می‌کنیم صحبت از تکامل است زیرا انقلاب اسلامی به ثبات رسیده است و باید به فکر پیشرفت آن بود.
وی با اشاره به نقش جوانان در تکامل انقلاب افزود: وقتی جهان در حال پیشرفت علم و تکنولوژی است باید جوانان به‌کار گرفته شوند تا کشور ما نیز همراه با جهان حرکت کند و با دید جهانی و مدرن در مسیر تکامل قدم بر دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اضافه کرد: همین جوانان انقلاب را به پیروزی رساندند و باعث شدند تمام دنیا ایران را بشناسند پس باید به آنها تکیه و از آنان حمایت کرد.
وی با اشاره به نحوه حمایت از جوانان اظهار کرد: باید جوان باور و جوان یاور باشیم اما در این راه خود جوانان نیز باید خود را باور کنند زیرا این قشر تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و این حمایت از این تعداد می‌تواند موجب پیشرفت بیش از پیش کشور شود.
 
قاسمی با اشاره به نقش سمن‌ها در کشور گفت: مبنای اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند و این موضوع اهمیت سمن‌ها را نشان می‌دهد که خودجوش و به صورت غیردولتی فعالیت می‌کنند و می‌توانند موجب پیشرفت کشور باشند اما در این راه باید از نهادهای عمومی کمک بگیرند.
وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین سمن‌ها و نهادهای عمومی گفت: این ارتباط می‌تواند موحب رشد هرچه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه جوانان باید از تجربیات مسئولان استفاده کنند، اظهار کرد: انتقال تجربه می‌تواند چراغ راه جوانان باشد و گفت‌وگوی بین نسل‌ها امری ضروری است که باید انجام شود.

کد خبر 383674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.