رضایی: اصفهان زیرساخت های زیادی برای کمک به عراق دارد

استاندار اصفهان گفت: اگر به صورت تخصصی نگاه کنیم، بحث تعاملات فرهنگی، هنری و ورزشی بین دو کشور ایران و عراق مطرح است که باید به آن ها توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز _ پنج شنبه سوم مرداد ماه_ در حاشیه دیدار خود با احمد ریاض طالب وزیر ورزش و جوانان عراق، اظهار کرد: هدف سفر مسئولان ایران و عراق به کشور یکدیگر، تعمیق روابط میان دو کشور است که می تواند در جنبه های مختلفی صورت پذیرد، فکر نمی کنم که روابط دو کشور تنها در بعد اقتصادی محدود باشد، قطعا در جنبه های دیگر هم بررسی هایی به صورت تخصصی انجام می‌شود، به طور مثال برای بهبود روابط ورزشی بین دو استان اصفهان و استان نجف اشرف، می توانیم بررسی هایی انجام دهیم. 

وی با بیان این که استان اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است، تصریح کرد: پتانسیل های قابل توجهی در ابعاد مختلف و حتی در بحث زیر ساخت ها داریم و می توانیم در ابعاد زیادی با کشور عراق همکاری کنیم. بحث توربین ها و نیروگاه های برق در عراق یکی از مشکلات جدی است و اصفهان در این زمینه امکانات ساختاری زیادی برای کمک به این کشور دارد. به هرحال اگر به صورت تخصصی نگاه کنیم، بحث تعاملات فرهنگی، هنری و ورزشی هم مطرح می شود که باید به آن ها توجه ویژه شود.

کد خبر 383657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    0 0
    در تهران آقاي وزير ورزش نمونه همين كادوها ميناكاري را به اين ميهمان عراقي دادند , حداقل شما يه چيز ديگيه ايي هديه ميداديد , آبروريزي نشه , اين آقا برگرده عراق هزار حرف پشت سرمون ميگه .