بوحمدان دروغ میگه یا فتاحی؟

دویست و پنجاه و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پیشنهاد سپاهان را رد کردم و ماندم" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از حمید بوحمدان هافبک جوان ذوب آهن بیان شده است که وی از پیشنهاد بازی در سپاهان صحبت کرده و اظهار کرد: به امیر قلعه‌نویی علاقه‌مندم و سپاهان را نیز دوست داشتم اما از شرایطم در ذوب آهن کاملاً راضی بودم به همین خاطر تصمیم به ماندن در ذوب را گرفتم.

"بوحمدان دروغ می‌گوید" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با سرپرست سپاهان و در پی صحبت‌های حمید بوحمدان هافبک ذوب آهن مبنی بر پیشنهادی که برای پیوستن به سپاهان داشته، مطرح شده است. فتاحی ضمن رد اظهارات بوحمدان افزود: بوحمدان به هیچ وجه در لیست سپاهان قرار نداشته و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. برخی بازیکنان می‌خواهند با اسم سپاهان نام خود را بزرگ کنند. در ادامه نیز بوحمدان پاسخ فتاحی را داده و اظهار داشته که نیازی به بازار گرمی ندارد. باید دید حرف کدامیک از این دو نفر واقعیت دارد.

"فوتبال به وقت اصفهان یکشنبه در باغ تجربه"دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و سومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر برگزاری دور جدید ویژه برنامه‌های "فوتبال به وقت اصفهان" در روز ششم مرداد ماه و در سالن همایش‌های باغ تجربه با حضوری جمعی از هواداران و ستارگان دیروز ،امروز و فردای فوتبال اصفهان را می‌دهد.

"این‌ها نابغه‌های ما بودند؟" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده‌ صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.