پیاده‌روهای منطقه ۱۲ برای تردد مناسب‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی پیاده‌روها سطح منطقه ۱۲ برای تردد آسان در دست اجرا است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مناسب سازی شهر برای شهروندان یکی از وظایف شهرداری ها به شمار می‌رود، از این رو مدیریت شهری اصفهان در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مناسب سازی معابر و پیاده‌رو ها سعی کرده مسیر عبور و مرور شهروندان را هموار کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برای تردد روان شهروندان، معلولان و سالمندان در دست اجرا است، افزود: برای اجرای این پروژه دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساماندهی خیابان صاحب الزمان، شهیدی یاسینی و خیابان صدر در دست انجام است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، تصریح کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه در دست اجرا است و برای انجام آن اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

باقری با اشاره به پروژه پردیس خانواده محور، گفت: پروژه محرک توسعه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با عنوان پردیس خانواده محور در زمینی به وسعت ۴۶ هزار مترمربع در خیابان بهارستان با کاربری‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی طراحی شده است.

وی افزود: جانمایی پروژه پردیس خانواده محور در مجاورت خیابان بهارستان و موقعیت سوق الجیشی برای محلات مناطق ۱۲ و هشت شهرداری اصفهان، محله های کمتر برخورداری همچون ناصرخسرو و قرار گیری در مجاورت خط یک قطار شهری اصفهان مزایا و تحولات زیادی را برای این منطقه به همراه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از قابلیت‌های پروژه پردیس خانواده محور افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی شهروندان ساکن در این منطقه است.

وی با بیان اینکه در پروژه پردیس خانواده محور فضایی برای بازی کودکان پیش‌بینی شده است، گفت: در بخش سرانه‌های فرهنگی پروژه سالن آمفی تئاتر، در بخش سرانه ورزشی احداث زمین‌های ورزشی و استخر پیش‌بینی شده و علاوه بر آن کافی شاپ و رستوران نیز در طراحی پروژه لحاظ شده است.

باقری تاکید کرد: اجرای پروژه پردیس خانواده محور خواسته شهروندان این منطقه است و ظرفیتی را فراهم خواهد کرد تا افراد همراه با خانواده خود ساعات اوقات فراغت را در آن بگذرانند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه قابلیت سرمایه‌گذاری دارد، همچنین به اصلاح بافت فرسوده و جلوگیری از توسعه‌های غیرقانونی کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 383638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.