باغبهادران اداره ثبت اسناد و املاک ندارد

لنجان_بخشدار باغبهادران گفت: با توجه به اینکه نیمی از پرونده‌های ثبتی شهرستان مربوط به این بخش است، ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک در آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، علی محمدی در آیین کلنگ‌زنی اداره ثبت اسناد و املاک بخش باغبهادران اظهار کرد: مردم این بخش همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب حضوری فعال داشته‌اند و در دوران دفاع مقدس ۳۰ شهید و ۱۰ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

بخشدار باغبهادران عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به محرومیت‌زدایی از روستاها توجه ویژه‌ای شد و در این زمینه صدور اسناد مالکیت روستایی یکی از مسائلی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی تصریح کرد: بخش باغبهادران ۵۴۰ کیلومتر مربع وسعت و دو شهر و ۳۲ روستا دارد، اما با مشکلات متعددی در خصوص اخذ سند مالکیت مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد پرونده‌های اداره ثبت اسناد این شهرستان مربوط به بخش باغبهادران است، تأکید کرد: نبود اداره ثبت اسناد و املاک در باغبهادران سبب شده است مردم شهرها و روستاهای این بخش مسافتی طولانی تا مرکز شهرستان را طی کنند.

بخشدار باغبهادران اظهار امیدواری کرد: امید است با همت همه مسئولان در کوتاهترین زمان عملیات ساختمانی اداره ثبت اسناد و املاک بخش باغبهادران به پایان برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 383637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.