بلندترین آسمان‌خراش اروپای شرقی در یک دهکده

گروهی از معماران دانمارکی در نظر دارند بلندترین آسمان‌خراش اروپای شرقی را برای ساخت در یکی از دهکده‌های این کشور طراحی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معماران دانمارکی قرار است با همکاری هم مرتفع‌ترین آسمان‌خراش اروپای شرقی را در این کشور طراحی کنند که از فاصله ۶۰ کیلومتری نمایان خواهد بود. جالب است بدانید که این آسمان‌خراش در یکی از دهکده‌های شبه‌جزیره یوتلاند در دانمارک ساخته خواهد شد که هدف سازندگان از انتخاب این مکان، بازگشت به اصالت برند پوشاک Bestseller است که در سال ۱۹۷۵ توسط گروهی از مردم اهل این دهکده پا گرفت.

قرار است ارتفاع این آسمان‌خراش از سطح زمین ۳۲۰ متر باشد در نتیجه حتی از آسمان‌خراش ۳۰۶ متری معروف لندن نیز بلندتر خواهد بود. آسمان‌خراش جدید به عنوان دفتر مرکزی یکی از کمپانی‌های مد دانمارکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما در آن امکانات آموزشی، محل سکونت برای تعداد هفت هزار نفر و فروشگاه‌های خرده‌فروشی متعدد نیز وجود خواهد داشت.

مدیر اجرایی پروژه بلندترین آسمان‌خراش اروپای شرقی بر این باور است که احداث این برج به اقتصاد دهکده کمک بسیار زیادی خواهد کرد به این صورت که با افزودن این آسمان‌خراش به نقشه، دهکده در سراسر جهان شهرت پیدا خواهد کرد و در نتیجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. پروژه ساخت بلندترین آسمان‌خراش اروپای شرقی در دانمارک به زودی آغاز می‌شود و معماران چنین پیش‌بینی کرده‌اند که ساخت آن در سال ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید.

کد خبر 383635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.