۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
هر روز با نشاطستان منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه بازی های مهیج ورزشی و تفریحی نشاطستان ویژه محلات این منطقه در سالن مطالعه حصه، پارک‌های گلستان، زمرد، سلمان و بوستان بهار برگزار می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه نشاطستان روزهای یکم، هفتم، هشتم، چهاردهم و پانزدهم مردادماه سال جاری ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن مطالعه حصه، پارک‌های گلستان، زمرد، سلمان و بوستان بهار برگزار و حضور در این برنامه‌ها برای عموم شهروندان آزاد خواهد بود.

وی با اشاره به ویژه برنامه سینما پارک، تصریح می‌کند: این برنامه روزهای ششم و سیزدهم مردادماه در پارک زمرد، بوستان بهار، سالن مطالعه حصه، پارک عماد مغنیه و پارک شیدا برگزار می‌شود.  

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه نشاطستان‌ با هدف افزایش نشاط اجتماعی اجرا می‌شود، ادامه داد: ویژه برنامه بازی‌های مهیج ورزشی و تفریحی نشاطستان ویژه محلات این منطقه روزهای ۱۷، ۱۸ و ۳۱ تیرماه نیز در محله شاکری، پارک عماد مغنیه، پارک شیدا، فرهنگسرای دارک و پارک نسترن برگزار ‌شده بود.

شمسی تصریح کرد: برای افزایش سرانه تفریحی شهروندان ساکن در این منطقه در محله‌های باتان و سودان مکان یابی برای احداث باغ بانوان انجام شده که پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان را طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه با برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 383602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.