جهت احترام به آزادی بیان پنجشنبه‌ها روزنامه منتشر نمی‌کنیم

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات طی بیانیه‌ای در انتقاد از سیاست‌های دولت درباره نشریات اعلام کرد که جهت احترام به آزادی بیان، پنجشنبه‌ها روزنامه منتشر نمی‌کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات طی بیانیه‌ای در انتقاد از سیاست‌های دولت در خصوص نشریات اعلام کرد که جهت احترام به آزادی بیان پنجشنبه‌ها روزنامه منتشر نمی‌کنیم.

وی پیش از این به دلیل شکایت دفتر رئیس جمهور از وی به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بود.

فومنی گفته بود که شکایت رئیس‌جمهور از روزنامه صدای اصلاحات به خاطر درج مطلبی در انتقاد از بازار و وضعیت معیشتی مردم بوده است.

در بیانیه دبیرکل حزب مردمی اصلاحات آمده است:

«احتراماً محضر مبارک مردم شریف و عزیز میهن اسلامی ایران می رساند روزنامه سراسری صدای اصلاحات که انعکاس دهنده صدای واقعی مردم ایران اسلامی  استبه علت تحریم حضور خبرنگاران روزنامه صدای اصلاحات جهت پوشش نشست های دولت، بی مهری و تبعیض، فشار توسط اهرم شکایت و محروم کردن این رسانه مردمی از امتیازات و کمک های دولتی توسط دولت تدبیر و امید و بالا رفتن قیمت کاغذ مورد نیاز چاپ روزنامه و مشکلات ناشی از عدم نظارت دولت در امور ذکر شده ، تحریریه روزنامه صدای اصلاحات با احترام به خوانندگان به جهت اعتراض به عملکرد دولت تا اطلاع ثانوی روزهای پنجشنبه چاپ نخواهد شد.»

کد خبر 383597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.