دبیرخانه دائمی جشنواره "تئاتر خیابانی شهروند کودک" راه‌اندازی شد

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند کودک از ۲۳ مردادماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود. این رویداد با هدف ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، حفظ محیط زیست و آموزش مفاهیم ارزشی برای کودکان است.

به گزارش ایمنا، ابراهیم گشتاسبی‌راد با بیان اینکه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند کودک در هفت محور با موضوع آزاد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پرداخت به مضامین اخلاقی، توجه به شعار سال، کودک و آسیب‌های اجتماعی، حقوق کودک و نوجوان و تزریق روحیه نشاط و امیدواری در قالب آثار خلاقه با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مورد توجحه و اولویت خواهد بود.

وی مهلت ارسال آثار به این رویداد تئاتری را ۱۰ مردادماه اعلام کرد و گفت: گروه‌های منتخب در مرحله نهایی جشنواره ۱۵ مردادماه معرفی می‌شوند و تاریخ برگزاری جشنواره ۲۳ تا ۲۶ مردادماه است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز با همکاری شهرداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی کانون تخصصی تئاتر خیابانی و انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، حفظ محیط زیست و آموزش مفاهیم ارزشی برای کودکان این جشنواره را به شکل ملی برگزار می‌کند.

کد خبر 383595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.