هدف اصلی تحریم‌ها، واحدهای تولیدی هستند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید نگاه همه دستگاه‌ها به موضوع تولید و رونق تولید، جهادی و نتایج اقدامات آنها ملموس باشد و تلاش ما به این معطوف است که از تمامی منابع ممکن و راه‌های موجود، مشکلات تولید را تسهیل کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران در جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: اما مصداق شکست تحریم ها را اینجا و در همین واحدهای تولیدی کشورمان داریم مشاهده می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه مشکلاتی هم اگر هست، وظیفه ما و همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید است که برای رفع آن‌ها اقدام کنیم، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند همه دستگاه‌ها باید امسال روی رونق تولید و حل مشکلات در این حوزه متمرکز بشوند و اولویت آنها حفظ تولید موجود و اشتغال موجود است.

وزیر صنعت با اشاره به برخی انتظارات از دستگاه‌های ذیربط، گفت: انتظار ما از استانداری‌ها و فرمانداری‌ها این است که به شهرک‌های صنعتی به عنوان پیشران‌های اقتصادی و صنعتی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رحمانی گفت: انتظار ما از همه دستگاه‌ها این است که به شرایط حاضر صنعت و تولید با نگرشی فراتر از شرایط عادی نگاه و توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه با افزایش تولید به طور مستقیم و غیر مستقیم درآمدهای دولت هم افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: جا دارد دستگاه‌های خدمات‌رسان در تخصیص بودجه‌ها با وجود محدودیت‌ها، دقت عمل بیشتری داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه نگاه همه دستگاه‌ها به موضوع تولید و رونق تولید باید جهادی و نتایج اقدامات آن‌ها باید ملموس باشد، اضافه کرد: تلاش ما به این معطوف است از تمامی منابع ممکن و راه‌های ممکن، مشکلات تولید را تسهیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید باور عمومی برای حمایت و توجه به بخش صنعت در میان آحاد مردم و همه دست اندرکاران ایجاد شود، بیان کرد: مسلما نتایج این توجه در آینده به خوبی خود را نشان خواهد داد.

کد خبر 383569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.