پرسپولیس - سایپا؛ ورود تماشاگران ممنوع!

دبیر کل اتحادیه فوتبال گفت: نظر فدراسیون فوتبال برگزاری دیدار پرسپولیس و سایپا بدون حضور هواداران است، اما شورای تامین می‌خواهد این دیدار با حضور هواداران برگزار شود و به همین دلیل هنوز چیزی مشخص نیست.

به گزارش ایمنا، علی محمد مرتضوی در خصوص بلیت فروشی در دیدار پرسپولیس و سایپا در چارچوب رقابت‌های جام شهدا گفت: طبق صحبتی که با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد این بازی بدون هوادار برگزار شود.

وی ادامه داد: البته نظر شورای تامین برگزاری این مسابقه با حضور هواداران است و به همین دلیل امروز بلیت‌های این مسابقه را چاپ کردیم.

دبیرکل اتحادیه فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا در نهایت این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود گفت: هیچ بلیتی فروخته نشده و منتظر نظرن‌هایی دراین باره هستیم. باید منتظر بمانیم تا به ساعت برگزاری دیدار پرسپولیس و سایپا نزدیک شویم تا وضعیت مشخص شود.

وی در مورد دلیل درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات جام شهدا بدون حضور هواداران، اظهار داشت: این موضوع را باید از خود تاج سئوال کنید، اما آنچه که من می‌دانیم این است که به دلیل مشکلات سخت افزاری ورزشگاه شهرقدس این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شده است.

مرتضوی تصریح کرد: دیدار شاهین شهرداری بوشهر و نیروزی زمینی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود و هیچ هواداری هم خواهان حضور در ورزشگاه نبوده است، اما وضعیت برای دیدار پرسپولیس و سایپا مشخص نیست.

وی در مورد کنارگیری فولاد و ماشین‌سازی از حضور در جام شهدا گفت: متاسفانه این تیم‌ها حاضر به شرکت در این مسابقات نشدند و حتی فولاد شب گذشته این موضوع را به ما اطلاع داد و نیروی‌زمینی جایگزین این تیم شد.

کد خبر 383563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.