این سخت ترین کار دنیاست که خودت را درست قضاوت کنی

نرو، تو را وزیر دادگستری می‌کنیم.  شازده کوچولو گفت : اینجاکسی نیست که من او را محاکمه کنم.  فرمانروا گفت : خب خودتو محاکمه کن ، این سخت‌ترین کار دنیاست اگه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی.....

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبنم مقدمی به بهانه کاندید شدنش در جشن خانه سینما در اینستاگرامش نوشته است :
اتفاقی که در جشنواره فجر منتظرش بودم، اینجا و حالا محقق شد . در جشن خانه سینما . کاندید شدن برای نقشی دشوار از سوی اعضای آکادمی جشن خانه سینما برایم بسیار شیرین و دلنشین است . سپاس که ویژگی های اجرای این  نقش سخت را درک کردید . شبی که ماه کامل شد ، ۱۴ کاندیدا در رشته‌های مختلف دارد که این در جای خود رکورد محسوب می‌شود.  تبریک به همه دوستانم در این فیلم . این پاسخ زحمات شماست و آن همه مرارت که کشیدید.


جوانه دلشاد ، بازیگر تئاتر ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش به بهانه سالروز تولد سام درخشانی آورده است :
سام عزیز تولدت مبارک . کنار همسر نازنین و دختر خوشگلت خوشحال باشی همیشه.   ٣٠ شب توی اجرا مجبور بودی منو محکم سیلی بزنی ، اما مطمئنم حتی یک شب هم دردم نگرفت از بس که تو دلنشین و مهربونی.  دمت گرم که اینقدر خوش انرژی هستی.


متین ستوده که این روزها مشغول بازی در سریال فوق لیسانسه ها است،  با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام قسمتی از کتاب شازده کوچولو را آورده است :
شازده کوچولو به سیاره دوم رفت . آنجا فقط یک پادشاه تنها زندگی می کرد . بعد از ملاقاتی کوتاه ، شازده کوچولو خواست سیاره را ترک کند ، اما فرمانروا که دلش میخواست او را نگه دارد گفت : ۴متین ستوده که این روزها مشغول بازی در سریال فوق لیسانسه ها است،  با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام قسمتی از کتاب شازده کوچولو را آورده است :
شازده کوچولو به سیاره دوم رفت . آنجا فقط یک پادشاه تنها زندگی می کرد . بعد از ملاقاتی کوتاه ، شازده کوچولو خواست سیاره را ترک کند ، اما فرمانروا که دلش میخواست او را نگه دارد گفت : نرو، تو را وزیر دادگستری می‌کنیم.  شازده کوچولو گفت : اینجاکسی نیست که من او را محاکمه کنم.  فرمانروا گفت : خب خودتو محاکمه کن ، این سخت‌ترین کار دنیاست اگه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت را محاکمه کنی.

عنوان


شبنم قلی خانی با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود نوشته است :
اگر با ۵ نفر با اعتماد به نفس دوستی کنید ، شما ششمین نفر خواهید شد 
اگر با ۵ نفر ثروتمند دوستی کنید ، شما ششمین نفر خواهید شد 
اگر با پنج نفر اهل علم دوستی کنید ، شما ششمین نفر خواهید شد 
اگر با ۵ نفر بیکار دوستی کنید شما ششمین نفر خواهید شد مراقبت دوستی هایمان باشیم.

کد خبر 383558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.