با کاهش اعتبارات روبه‌رو هستیم

دهاقان –فرماندار دهاقان گفت: بودجه تملک دارایی‌ها با توجه به موازین قانونی در چهارچوب اهداف برنامه ششم توسعه ابلاغ شده و همچنان با کاهش اعتبارات مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد برنامه ریزی دهاقان اظهار کرد: بودجه تملک دارایی‌ها با توجه به موازین قانونی در چهارچوب اهداف برنامه ششم توسعه ابلاغ شده و همچنان با کاهش اعتبارات مواجه هستیم.

وی با توجه به اعمال محدودیت‌ها در اختصاص اعتبارات، گفت:میزان بودجه امسال تملک دارایی‌ها در دهاقان به میزان سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که بین۴۰ دستگاه اجرایی تقسیم شده است.

فرماندار دهاقان، خاطر نشان کرد: هشت درصد اعتبارات امسال صرف طرح‌های هادی روستایی، یک درصد حمایت از حوزه‌های مقاومت بسیج و ۲۷ درصد ارزش افزوده و سهمیه ورزشگاه‌ها اختصاص داده شده است، همچنین سهمیه کشاورزی۱۰ درصد، فرهنگ و هنر ۱۵ درصد وطرح های آبرسانی۲۷ درصد است.

قاسمیان گفت:اگرچه این بودجه‌ها کاهش دارد اما باید به گونه‌ای باشد که رعایت عدالت و توازن را داشته باشیم و مسئولان نیز بدانند مهم ترین شاخص تخصیص اعتبارات عملکرد سال گذشته ادارات لحاظ شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان ادارات به دلیل عملکرد در سال گذشته، اظهار کرد: برخی از مسئولان به امید اعتبارات قطره چکانی ننشستند و از راه های مختلف و قانونی توانستند اعتباراتی را جذب کنند.

فزماندار  دهاقان، افزود:جذب خیرین و مشارکت بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف از فعالیت خوب مسئولان بوده که باعث پیشرفت طرح های عمرانی، بهداشتی، روستایی و... شده است.                                                        

کد خبر 383543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.