کاهش تولید پسماند در سه ماه ابتدایی سال

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش ۱.۳۴ درصدی پسماند در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۵۸۸ تن پسماند در پایتخت تولید شده است.

به گزارش ایمنا، رضا عبدلی با بیان اینکه میزان پسماند تولید شده در سه ماه ابتدایی سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۲۵ تن بوده است، اظهار کرد: آمارها حاکی از این است که در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ شاهد کاهش تولید پسماند در پایتخت بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در رابطه با اینکه در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۵۸۸ تن پسماند در پایتخت تولید شده است، گفت: در مقایسه سه ماه نخست سال ۹۷ با سه ماه ابتدایی امسال شاهد کاهش ۱.۳۴ درصدی پسماند در پایتخت بوده‌ایم.

وی با اشاره به مناطقی که بیشترین تولید پسماند را در بین مناطق ۲۲ گانه داشته‌اند، افزود: منطقه چهار با تولید یک هزار و ۶۰۰ تن در سه ماه نخست سال ۹۸ بیشترین تولید پسماند را داشته است.

عبدلی در رابطه با مناطقی که کم‌ترین میزان تولید پسماند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مناطق ۹ و ۲۲ با تولید ۳۳۰ تن زباله در سه ماه ابتدایی سال ۹۸، کمترین تولید پسماند را داشته‌اند.

کد خبر 383542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.