حاشیه ها قهرمانی را از گیتی پسند گرفت/ هر تمرین تیم ملی ضربه زدن به تیم باشگاهی است

محمدحسین عراقی زاده و حمید بی غم، قائم مقام و سرمربی باشگاه گیتی پسند اصفهان، صحبت های مفصلی پیرامون مسائل باشگاهشان با ایمنا داشتند.

گیتی پسند اصفهان، یکی از بهترین تیم های فوتسال حال حاضر کشور و یکی از مطرح ترین تیم ها در سطح آسیاست. این تیم که سابقه دو نایب قهرمانی و یک قهرمانی آسیا را دارد، همیشه یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر فوتسال کشور بوده است. گیتی پسند در فصل گذشته لیگ برتر، با شکست برابر مس سونگون در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در یک بازی پر از حاشیه، نتوانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برای سومین بار برسد اما با به دست آوردن پنجمین نایب قهرمانیش در لیگ، هنوز هم پر افتخار ترین تیم لیگ ایران است.

گیتی پسند در فصل جاری، از پنج بازی، ۸ امتیاز به دست آورده و در دره چهارم جدول رده بندی قرار دارد. حال، محمدحسین عراقی زاده، قائم مقام و حمید بی غم، سرمربی این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور، مهمان ایمنا بودند و با خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی در مورد شرایط باشگاه گیتی پسند داشتند و حواشی پیرامون این باشگاه داشتند.

برای تماشاگر بلیت فروشی نمی‌کنیم، اما هیئت فوتبال سهم می خواهد!

محمد حسن عراقی زاده در ابتدا اظهارکرد: باشگاه گیتی پسند، از سال ۸۹ متولد شد و به عنوان یک بخش خصوصی در ورزش اصفهان فعالیت می‌کند. گروه صنایع گیتی پسند، شامل ۳۵۰۰ نفر نیروی کاری و نیروی انسانی است و در منطقه صنعتی مورچه خورت در بخش صنعتی فعالیت می کند. با توجه به شرایط بد اقتصادی، بسیاری از سرمایه گذارها روی ورزش سرمایه گذاری نمی کنند زیرا ورزش ما فقط هزینه است. در اصفهان، برای تکان خوردن هم باید پول بدهیم چرا که سالن های ورزشی در اجاره پیمانکار است و باید به پیمانکار پول اجاره زمین را پرداخت کنیم. برای تماشاگر بلیت فروشی نمی کنیم اما هیئت فوتبال سهم می خواهد! برای پخش مستقیم بازی ها باید پول بدهیم و برای سایر خدمات نیز نیازمند هزینه هستیم.

در ورزش ایران راهکارهای درآمدزایی اجرا نمی‌شود

در گیتی پسند، ما دو مقوله را پیگیری می کنیم که یکی از آن ها، ورزش همگانی است که در سال ۹۷، ما ۱۰ هزار نفر مشارکت کننده داشتیم. لیگ فوتسال با ۱۸ تیم، لیگ والیبال با ۱۲ تیم و در رشته های دیگر نیز مسابقاتی برای کارکنان گیتی پسند انجام می شود.

وی با بیان اینکه در آمد زایی در ورزش نیاز به راه کار های خاص خودش را دارد، افزود: در ورزش ایران این برنامه ها اجرایی نمی شود. یکی از راه های درآمد زایی صدا و سیما است که درآمدی در این بخش نداریم. وقتی صدا و سیما نباشد، اسپانسر برای ورزش جلو نمی آید. فوتسال رشته ای است که در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی با توجه به نوسانات دلاری به رکود فرو رفته است و بازیکنان بزرگ کشور به تیم های خارجی رفته اند.

قائم مقام گیتی پسند ادامه داد: هیچ باشگاهی در فوتسال ایران درآمد زا نیست. در گیتی پسند دو هدف را پیگیری می کنیم که یکی از آن ها ورزش همگانی است؛ در سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار نفر مشارکت کننده در ورزش همگانی داشتیم؛ لیگ فوتسال با ۱۸ تیم، لیگ والیبال با ۱۲ تیم و در رشته های دیگر نیز مسابقاتی برای کارکنان گیتی پسند انجام دادیم.

وی با بیان این کهدر ورزش قهرمانی حضور داریم، افزود: در گذشته رشته هایی مثل فوتسال، والیبال و برخی ورزش های رزمی را حمایت می‌کردیم. از سال ۹۵ هیئت مدیره تصمیم به تمرکز روی فوتسال گرفت و روی آکادمی های این ورزش  کار کردیم. در حال حاضر تیم بزرگسالان  گیتی پسند پرافتخارترین تیم آسیایی ایران است و در رده های پایه نیز در لیگ برتر حضور داریم و تنها باشگاه ایران از این نظر هستیم.

فقر بازیکن فوتسال در اصفهان

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد بومی سازی تیم های اصفهانی، گفت: در اصفهان فقر بازیکن داریم که باعث می شود گیتی پسند برای قهرمانی بازیکنانی از استان های دیگر جذب کند. انتظارات بالا از گیتی پسند باعث می شود که نیاز به ابزارهایی داشته باشیم. باشگاهی مثل هایپرشهر تازه به لیگ برتر راه یافته است  و انتظارات از این تیم کمتر است و باید از آن ها تشکر کرد که گوشه ای از بار فوتسال اصفهان را بر می دارند.

وی با بیان اینکه در شش سال گذشته بار فوتسال اصفهان را گیتی پسند به دوش می‌کشید، افزود: هایپر شاهین شهر متشکل از بومی های استان و چند بازیکن از بیرون اصفهان، قسمتی از بار فوتسال اصفهان را به دوش کشیده است. اگر در اصفهان پتانسیل بود و بازیکنان تراز اول زیادی حضور داشت، گیتی پسند به دنبال بازیکن غیر بومی نمی‌رفت.

عراقی زاده ادامه داد: حدود ۱۱ آکادمی و مدرسه فوتسال در سطح کشور داریم. این آکادمی ها با نظارت ما فعالیت می کنند تا آینده خوبی داشته باشیم.

به اشتباه نام گیتی پسند در باشگاه های بدهکار وجود داشت

وی همینطور در مورد بدهی عنوان شده باشگاهش به سازمان لیگ گفت: مراجعه ای به سازمان لیگ در مورد بدهی داشتیم که به ما اعلام شد به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کنیم. دو مورد در کمیته تعیین وضعیت به ما گفته شد که مختومه شده بود. مورد اول در مورد یک بازیکن فوتبال در سال ۹۵ بود که تسویه شده بود. مورد دیگر در سال ۹۶ بازیکنی شکایتی از باشگاه کرده بودکه آن نیز مختومه شده بود و زمانی که مدارک را به سازمان لیگ ارائه کردیم پذیرفته شد و نام گیتی پسند از باشگاه های بدهکار حذف شده است.

عراقی زاده ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال در مقطعی اعلام کرد که جوایزی به تیم های اول تا سوم پرداخت می کند که آخرین سالی پرداخت آنها به ۹۴ بر می‌گردد؛  از آن تاریخ تاکنون مبالغ پاداش های ما از قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی در لیگ برتر فوتسال پرداخت نشده است.

بعد از بازی با شهروند ساری گیتی پسند در اصفهان شناخته شد

محمدحسین عراقی زاده، در مورد حواشی پیرامون بازی با شهروند ساری گفت: در بازی با شهروند ساری درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد. بین دو نیمه کادر فنی دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در عرض ۱ دقیقه تماشاگرانی به زمین ورود کردند و درگیری ها به وجود آمد و به نظرم در این موضوع بزرگنمایی شد.

وی اضافه کرد: شهروند ساری، تیمی وابسته به شهرداری و شورای شهر ساری است و مدیران این در مورد اتفاقات اصفهان بزرگنمایی کردند که باعث شد خبر به شورای شهر اصفهان برسد. این اتفاق باعث شد که مسئولان شورای شهر و استانداری اصفهان به قضیه ورود کنند.خوشبختانه این موضوع باعث شد که شورای شهر بداند، باشگاهی به نام گیتی پسند در اصفهان فعالیت می‌کند.

توقع کمک مادی از مسئولان استان نه، اما انتظار معنوی داریم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند افزود: باشگاه گیتی پسند، هیچ انتظار مالی از هیچ مسئول یا دستگاه دولتی یا غیر دولتی در اصفهان ندارد، اما توقع حمایت معنوی آقایان در استان اصفهان را داریم. پس از انتقاداتی که انجام دادیم یکی از بازی های ما توسط نایب رئیس شورای شهر دیده شد و  امیدواریم مسئولان اصفهان بیاییند و بازی های گیتی پسند را از نزدیک ببینند تا موجب دلگرمی باشگاه شود. باشگاه گیتی پسند، هیچ انتظار مالی از هیچ مسئول یا دستگاه دولتی یا غیر دولتی در اصفهان ندارد، اما توقع حمایت معنوی آقایان در استان اصفهان را داریم. پس از انتقاداتی که انجام دادیم یکی از بازی های ما توسط نایب رئیس شورای شهر دیده شد و  امیدواریم مسئولان اصفهان بیاییند و بازی های گیتی پسند را از نزدیک ببینند تا موجب دلگرمی باشگاه شود.

در گیتی پسند باند و باندبازی نداریم

وی تاکید کرد: در باشگاه های بزرگ، همیشه حاشیه وجود دارد و تیم گیتی پسندم در فوتسال ایران بزرگترین باشگاه با بزرگترین بازیکن ها است. ۱۲ نفری که ما داریم چند ملی پوش سابق، فعلی و چند مدعی ملی پوش شدن هستند که تقریبا تمامی لیست ما را تشکیل می دهند. باند و باند بازی هیچگاه در تیم ما نبوده و هیچگاه نیست.

عراقی زاده با بیان اینکه از نظر رضا لک محمد کشاورز بازیکن مناسبی برای تیمش نبود، خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه گیتی پسند هیچگاه در مسائل فنی دخالت نمی کند و مربی تیم اختیار تام دارد. لک در مقطعی توانست تیم را مدیریت کند و در مقطعی هم شاید نتوانست. ما به آقای لک توصیه می کردیم که کشاورز بازیکن بسیار بزرگی است و مواظب شخصیت او باشد.

برخی از حاشیه ها قهرمانی از گیتی پسند را گرفت

وی در  پاسخ به این سوال که احمد عباسی در یک مصاحبه به یک مهمانی به خصوص توسط محمد کشاورز اشره می کند که کشاورز در آن مهمانی برخی از بازیکنان آن زمان گیتی پسند را دعوت نکرده بود و آیا تمام مشکلات بین بازیکنان آن زمان گیتی پسند از آن مهمانی شروع شد، گفت: مهمانی که در حواشی بیان شده بود پس از بازی با حفاری اهواز بود اما کشاورز در کل نیم فصل دوم حضور نداشت و شاید یکی از دلایل عدم قهرمانی ما همین بود زیرا ما همیشه به آقای لک توصیه می کردیم که از همه پتانسیل های باشگاه استفاده کند. من به عنوان مدیریت باشگاه فرقی بین بازیکنان نمی گذارم و تمامی مسائل فنی بر عهده مربیان تیم است.

عراقی زاده در مورد تعداد کم نیروی انتظامی در بازی های فوتسال، عنوان کرد: در برگزاری یک مسابقه هیئت فوتبال و باشگاه دخیل است که اجرای مسابقات با هیئت فوتبال است. نیروی انتظامی باید با باشگاه قرارداد ببندد. سال ۹۴ یگان ویژه در مسابقات فوتسال ورود می کرد و نیروهای آن ها در ورزشگاه حضور داشتند. از سال ۹۴ بخشنامه ای داخلی برای یگان ویژه می آید که آن ها را ملزم به پوشش مسابقات فوتبال لیگ برتر می کند و آنها دیگر مسابقات فوتسال را پوشش نمی‌دادند، پسبه سراغ یگان امداد رفتیم.

وی ادامه داد: ماهیت یگان ویژه برای کنترل تجمع های زیاد است، اما یگان امداد همیشه نرم تر برخورد می کند. یگان امداد همیشه زحمت می کشد اما در فصل گذشته معمولا تعداد نیرو به اندازه کافی وجود نداشت که ما برای این فصل در جلسات مختلف این مسئله را مطرح کردیم و قرار شد حمایت بیشتری صورت بگیرد. در قرارداد جدیدمان با نیروی انتظامی که در شرف بستن است، قرار شد تعداد بیشتری نیرو به ما بدهند. همینطور قسمت خروج بازیکنان نیز کاملا محصور شده است که دخالتی از طرف تماشاگران صورت نگیرد و اشیا مختلفی به زمین پرتاب نشود.

درخواست هیئت‌های مختلف برای تیم داری

عراقی زاده، در مورد ورود به رشته های دیگر ورزشی گفت:  حدود هفت هیئت از ما برای تیم داری در خواست کرده اند که رشته هایی مثل هندبال و والیبال نیز جزء آن ها قرار دارد. به دلیل ساختار گیتی پسند، هیئت مدیره ما ترجیح دادند که فعلا روی فوتسال تمرکز کنیم اما در آینده، ممکن است این اتفاق رخ بدهد و ما به ورزش های دیگر نیز ورود کنیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان این که نیت مدیران گیتی پسند ورزش کردن جوانان شهر زیر چتر گیتی پسند به صورت رایگان است، خاطرنشان کرد: گیتی پسند همیشه در ورزش هزینه می کند که این کار ثوابی بالاتر از مسجد ساختن دارد.  بی انصافی است که با توجه به این که ما از هیچ دستگاهی کمک مالی نمی گیریم، بازهم حرف هایی در مورد ما زده می شود.

وی افزود: طبق برنامه و چارت سازمانی گیتی پسند، بحث های تبلیغاتی و ورزش های همگانی باید بودجه داشته باشد که همه این بودجه ها، به عنوان باشگاه گیتی پسند تشکیل شده اند. ما از آکادمی های خود در اصفهان و شهرهای دیگر پولی نمی گیریم و فقط برای آن ها هزینه می کنیم.

فدراسیون توانایی برگزاری فینال در شهر بی طرف را ندارد، مگر بازی پرسپولیس و داماش یادتان نیست؟

عراقی زاده در مورد اختلافاتش با فدراسیون و سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: ارتباط ما با سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون خوب است اما با دبیر سازمان لیگ اختلاف نظر داشتیم. انتقادهای ما به دبیر وقت سازمان لیگ، آقای سلیمانی، پس از بازی با حفاری اتفاق افتاد. در بازی دور رفت نیمه نهایی در اهواز جلوی چشمان دبیر سازمان لیگ اتفاقاتی افتاد که ایشان نیز علنا مورد هجمه ها قرار گرفت؛ انتظار داشتیم که وقتی آقایان این مسائل را می دیدند، تایید کنند.

وی تاکید کرد: وقتی به این موضوعات اعتراض کردیم، دبیر سازمان لیگ بحث را منحرف کرد و ما باید به عنوان یک اصفهانی از تیم خودم حمایت می کردم و محرومیت را به جان خریدم. با دلیل و مدرک در کمیته انضباطی رفتیم، فیلم ها را نشان دادیم تا از حق شهر اصفهان دفاع کنیم. همه فشارها از طرف دبیر وقت سازمان لیگ شده بود. من کارمند کمیته انضباطی تهران شده بودم( باخنده) و هفته ای چند بار در آن سازمان حضور داشتم!

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد نحوه برگزاری پلی آف در لیگ برتر فوتسال، گفت:از ابتدا با پلی آف مخالف بودیم و این شکل را قبول نداشتیم. پلی آف ها معمولا سه برد از ۵ بازی یا دو برد از سه بازی است و رفت و برگشتی نیست. فصل گذشته حق تیم ما که ۲۶ هفته صدر جدول بود، خورده شد. این نبود و در عرض ۱۰ دقیقه کل سیستم لیگ برتر در بازی برگشت عوض شد. از ابتدا با پلی آف مخالف بودیم و این شکل را قبول نداشتیم. پلی آف ها معمولا سه برد از ۵ بازی یا دو برد از سه بازی است و رفت و برگشتی نیست. فصل گذشته حق تیم ما که ۲۶ هفته صدر جدول بود، خورده شد. این نبود و در عرض ۱۰ دقیقه کل سیستم لیگ برتر در بازی برگشت عوض شد.

وی افزود: در حال حاضر سیستم دو از سه شده است اما بازی سوم به شهر بی طرف منتقل شده که این مسئله مشکل دارد. فدراسیون فوتبال ایران، سابقه خوبی از برگزاری فینال در شهر بی طرف ندارد که به طور مثال بازی پرسپولیس و داماش و افتضاحات پیرامون آن بازی بود. تماشاگر دو تیم در شهر بی طرف چطور می شود؟ آیا باید خطرات جاده را به خود خرید و تماشاگران را از اصفهان به شهر بی طرف ببریم؟ هیچ جا این گونه نیست و ما همیشه آزمون و خطا می کنیم.

اصفهان توانایی دو تیم فوتسال بانوان را ندارد؛

محمدحسین عراقی زاده در مورد این که آیا تیمش در فوتسال بانوان نیز تیم داری می کند یا خیر، گفت: در فوتسال بانوان، دو سالی است که باشگاه نامی نو تیم داری می کند و فکر نمی کنم ظرفیت فوتسال اصفهان بیشتر از یک تیم بانوان باشد. همینطور ما بودجه هم نداریم که این مسئله برای ما مشکل های مالی به وجود می آورد. آرزوی موفقیت برای نامی نو داریم.

وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه برای بازی های گیتی پسند خاطرنشان کرد: در شیراز بانوان چندین سال است که در ورزشگاه حاضر هستند و در کرج هم بانوان به تازگی حضور داشته است و هایپرشهر نیز در فصل گذشته بازی هایش را با حضور بانوان در ورزشگاه انجام می داد. ساختار فدراسیون این گونه است که ما باید برای حضور بانوان درخواست بدهیم تا درخواست ما بررسی شود اما من این را قبول ندارم.

گیتی پسند زمانی با حضور بانوان در ورزشگاه موافق است که زیرساخت ها مهیا شود

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اضافه کرد: اگر که ورزشگاه ما، ظرفیت حضور بانوان را باید داشته باشد و ساختار و سخت افزار ورزشگاه باید درست شود تا بانوان وارد ورزشگاه شوند. یا باید آنقدر پیشرفت کنیم که خانواده ها بتوانند به ورزشگاه ها بیایند. تیمی روانشناسی، ورزشی و حراستی باید این مسئله را بررسی کنند و اگر ظرفیت وجود داشت، ما با حضور بانوان مخالفتی نداریم اما من این درخواست را انجام نمی دهم زیرا این مسئله به من مسئولیت می دهد و اینگونه من موافق نیستم. شیراز یکی از بهترین هواداران را دارد که شاید بخاطر حضور بانوان است اما در اصفهان تا زمانی که زیرساخت ها مهیا نشود، ما این کار را انجام نمی دهیم.

وی در مورد مشکلات ورزشگاه پیروزی گفت: جایگاه خبرنگاران، باید توسط هیئت فوتبال اصفهان و مسئول روابط عمومیش انجام شود و کنترل این مسئله با باشگاه گیتی پسند نیست. در مورد نور ورزشگاه هم، قراردادی با پیمانکار سالن پیروزی داریم که باید خدماتی به ما بدهد که در قبال آن، پول می گیرد.

عراقی زاده در مورد این که چرا بازی های تیمش در ورزشگاه ۲۵ آبان برگزار نمی شود، اشاره کرد: ورزشگاه نقش جهان، مشکلاتی برای رفت و آمد تماشاگران وجود دارد که یکی از آن ها، جاده ناامن این ورزشگاه است. تماشاگران ما اکثرا با موتورسیکلت حرکت می کنند و من نمی خواهم که آن ها را به این جاده ناامن بکشم. در فوتبال، مدل کفپوش بسیار مهم است و کادر مربیگری تیمم و بازیکنانم، از کفپوش سالن پیروزی بسیار راضی هستند و حسن دیگر سالن پیروزی، دسترسی بسیار خوب برای جوانان است. از لحاظ هزینه، سالن نقش جهان برای ما هزینه کمتری دارد اما مسائل مهم تری وجود دارد که ترجیح می دهیم در ورزشگاه پیروزی باقی بمانیم.

از گیتی پسند و مس سونگون بدی ندیدم

در ادامه حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با آخرین وضعیت این تیم، گفت: در مجموع، هدف گذاری ما قهرمانی گیتی پسند است. اگر ما دوم هم شویم نتیجه ما بد تلقی می شود که شک نکنید به قهرمانی هم خواهیم رسید. قرار گرفتن در ۴ تیم اول جدول هدف ما تا رسیدن به پلی آف است.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال گیتی پسند خصوصی است، افزود: مس سونگون باشگاه دولتی است. از  باشگاه مس بدی ندیدم و تا زمانی که مس بودم، سخت افزار مورد نیازم فراهم شد؛ در گیتی پسند هم این اتفاق افتاده است و هیچ مشکلی نداشتیم و همه چیز بر وفق مراد است.

تغییرات مدیریتی در مس باعث جداییم شد

سرمربی تیم گیتی پسند دلیل جدایی خود از مس سنگون را مشکلات مدیریتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بخاطر تغییرات مدیریتی از مس سونگون استعفا دادم و بهتر است بیشتر از این اتفاقاتی که فتاد را بازگو نکنم. دلیلی نمی بینم که اختلافات را بازگو کنم و برای مس سونگون آرزوی موفقیت می کنم. یک نیم فصل پس از مس استراحت کردم و سپس با پیشنهاد گیتی پسند مواجه شدم که تیم برندی است و همه دوست دارند در اینجا مربیگری کنند. من نیز این مسئله را دوست داشتم چرا که سه سال در اینجا مربیگری کردم و در نهایت این چالش جدید را قبول کردم.

وی در مورد شرایط پیمان حفیظی، بازیکن جدید تیمش عنوان کرد: پیمان حفیظی بازیکنی اصفهانی است که ما جذبش کردیم و کمی دیرتر به ما اضافه شد و در ابتدای فصل به دلیل فشار بازی در عراق در افت بدنی است اما او خیلی راحت گل می زند و می تواند به ما کمک زیادی کند، حفیظی از دو هفته دیگر خود واقعی‌اش خواهد شد.

وی ادامه داد: شما از هر بازیکنتان توقعی دارید و اگر شما یک بازیکنتان را از دست بدهید، شک نکنید که این مسئله تاثیر گذار است. مثلا اگر یک بازیکن چپ پا در تیم مصدوم شود، تاثیر زیادی روی تاکتیک های تیم می گذارد، اما من به عنوان مربی و بازیکنانمان به عنوان بازیکنانی حرفه ای باید با این چالش به خوبی و به صورت موجه دست و پنجه نرم کنیم.

بیغم با بیان این که مصدومیت زیاد به دود دلیل بدنسازی یا تمرین اشتباعه به وجود می آید، عنوان کرد:  در هر صورت مسئول فنی این مجموعه من هستم پس این مسئله قطعا تقصیر من است و من کاملا از بدنساز تیمم حمایت می کنم و تلاش می کنیم که در آینده شرایطی را رقم بزنیم که این مصدومیت ها کاهش یابد.

هر تمرین تیم ملی ضربه ای به تیم باشگاهی است

بی غم در مورد این که تیم ملی به باشگاه ضربه می زند یا خیر، گفت: هر تمرین تیم ملی، ضربه ای به تیم است. اما بازیکنی که به تیم ملی دعوت شود، فکرش پیش تیم ملی است و این مسئله ممکن است وی را آسیب پذیر کند. حقیقت امر این است که ما نیز باید با تیم ملی تعامل کنیم زیرا تیم ملی کشورمان است، اما تیم ملی نیز باید با ما تعامل داشته باشد زیرا همیشه تمرینات تیم ملی به ما ضربه می زند. ما حتی در شرایط فعلی نیز  تعداد زیادی مصدوم داریم، دو بازیکنی که از ما می خواستند را به تیم ملی دادیم اما باید آن ها کمی به فکر ما باشند.

وی در مورد تیم هایپر شاهین شهر، اضافه کرد: برای تیم هایپر احترام زیادی قائلم و قبل از مسابقه هم گفتم که باید دو تیم اصفهانی به هم کمک کنند تا در ادامه راه بتوانند موفق باشند. می گویند که این تیم بازیکن بومی دارد اما کدام بازیکن بومی در این تیم بازی می کند؟ چند نفر اصلی این تیم از بازیکنان گیتی پسند هستند که نمونه های آن ها، سعید افشار، محمد نویدبخش و مجید کیانی هستند که در باشگاه گیتی پسند ساخته شده اند. من سعید افشار و محمد نویدبخش را می‌خواستم که خودشان حاضر نشدند به تیم ما بیایند که به مسائل حاشیه ای فوتسال اصفهان بر می گردد.

گیتی پسند از در دوستی با هایپر وارد شد اما آن‌ها اینگونه نبوند

سرمربی باشگاه گیتی پسند اضافه کرد: ما همینطور از تیم هایپر خواستیم که به عنوان دو تیم هم شهری، به هم کمک کنیم. اما در بازی این تیم مرتبا به داور اعتراض می کردند و توهین هایی به بازیکنان ما انجام دادند و سپس با فیلمی، ادعا کردند که داوری ضد آن ها بوده است که این کارها با صحبت های ما پیرامون تعامل بین دو باشگاه نقض شد که به نظر من اصلا کار درستی نبود. وقتی ما از در دوستی آمدیم، آن ها نیز باید این کار را انجام می دادند، اما باشگاه بزرگ ما این کار را انجام داد اما باشگاه هایپرشهر نه!

۵۰ دصد از شهر های ایران سالن استاندارد برای برگزاری پلی آف ندارند

اینقدر که روی اصفهان فشار وجود دارد، در مشهد و تبریز وجود ندارد و این شاید به آن دلیل است که باشگاهی مثل گیتی پسند، از جایی هیچی نمی خواهد. مثلا برخی تیم ها از شهرداری پول می خواهند و شهردار چون ۵ میلیون پول داده است، بازی تیم را هم نگاه می کند.

بی غم در مورد نحوه برگزاری لیگ به صورت پلی آف گفت: پلی آف سخت افزار درستی ندارد زیرا ما در حداقل ۵۰ درصد شهرهای ایران، سالن استاندارد و کفپوش استاندارد نداریم. وقتی نحوه نظارت درستی وجود ندارد و هر تیمی حواشی زیادی را در زمین ایجاد می کند، پلی آف نباید وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: پلی آف برای کشورهایی است که نظم و نظارت و سالن های استاندارد دارد و در ایران این چیزها وجود ندارد و فقظ فشار روی شهر اصفهان است. اینقدر که روی اصفهان فشار وجود دارد، در مشهد و تبریز وجود ندارد و این شاید به آن دلیل است که باشگاهی مثل گیتی پسند، از هیچی اورگانی چیزی نمی خواهد؛ مثلا برخی تیم ها از شهرداری پول می گیرند و شهردار چون ۵ میلیون پول داده است، بازی تیم را هم نگاه می کند.

حاشیه ها اطراف باشگاه گیتی پسند است نه داخل آن

وی در مورد حواشی پیرامون تیمش خاطرنشان کرد: در باشگاه گیتی پسند حاشیه ای وجود ندارد و در اطراف این باشگاه حاشیه وجود دارد و این مسئله برای امسال است. مطمئن باشید امسال هیچ حاشیه ای در باشگاه گیتی پسند وجود نخواهد داشت اما در اطرافش، متاسفانه همیشه حاشیه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: دو هدف داریم که حضور در ۴ تیم اول است و هدف دوم، معرفی بازیکن جوان و بومی اصفهانی است و برای ساختن بازیکن جوان و بومی باید تاوان بدهیم. اگر قرار باشد که همه را ببریم باید بازیکن را از جای دیگری بیاوریم و نتیجه بگیریم، اما فصل گذشته ۲۶ هفته گیتی پسند در صدر بود و آخر چه شد؟ تیمی که آکادمی دارد باید بازیکن سازی کند و چند بازیکن جوانان و امید ما در سه بازی گذشته برای ما بازی کرده اند. اما در کنار این ها باید نتیجه بگیریم.

هر دو نفر در پایان، واکنش های یک کلمه ای خود را نسبت به چند شخص و کلمه پرسیده شده از طرف خبرنگار ایمنا، اظهار کردند:

رضا لک:

عراقی زاده: سرمربی ای که شاید خیلی از اطرافیانش را نشناخت.

بی غم: همکار عزیزم

مهدی جاوید:

عراقی زاده: یکی از اسطوره های فوتسال ایران

بی غم: یکی از شاگردان خوب من

عباس ترابی:

عراقی زاده: مرد جنتلمن فوتسال ایران

بی غم: مرد زحمتکش فوتسال ایران

سلیمانی:

عراقی زاده: مرد سالم ولی لجباز فوتسال ایران

بی غم: نظری ندارم

کفاشیان:

عراقی زاده: مرد زحمتکش و با صداقت فوتبال و فوتسال کشور

بی غم: مرد ۵ ستاره ایران

مهدی تاج:

عراقی زاده: همشهری خوب ما که به خاطر انتقاد به وی، یک جلسه بدون تماشاگر شدیم.

بی غم: نفر اول فوتبال کشور

فوتبال:

عراقی زاده: صنعت عجیب و دوست داشتنی

بی غم: دردسر!

گیتی پسند:

عراقی زاده: بخش خصوصی که از ورزش اصفهان حمایت می کند.

بی غم: برند فوتسال آسیا

اصفهان:

عراقی زاده: شهر رویاها و شهر دوست داشتنی با زاینده رود

بی غم: شهر ورزش دوست

زاینده رود:

عراقی زاده: وقتی که پر آبه، حالم خیلی خوبه

بی غم: نصف جهان با زاینده رود معنا می شود.

شمسایی:

عراقی زاده: مرد متفکر فوتسال ایران

بی غم: اسطوره فوتسال ایران

ناظم الشریعه:

عراقی زاده: مربی ای که خدا خیلی دوستش دارد

بی غم: مربی با اخلاق

سپاهان:

عراقی زاده: محبوب قلب ها

بی غم: نظری ندارم

گفت و گو از ابوالفضل داستانپور و محمد خدادوستان؛ خبرنگاران ایمنا

کد خبر 383526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.