۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
"تاب‌ستانه" در صفه

"تاب‌ستانه" شور و هیجان را به تابستان تزریق کرده است و در هر مکان می توانید لحظه های شادی را در کنار خانواده خود تجربه کنید؛ پایان هفته نیز "تاب‌ستانه" در فضای کوه صفه میزبان شما خواهد بود تا لحظاتی پر شور را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با هدف تزریق نشاط و شادی در اوقات فراغت خانواده‌ها با برپایی ایستگاه‌های بازی و جشن ویژه اوقات فراغت، لحظات خوبی را برای افزایش نشاط و شادابی مردم رقم زده است.

در کنار رویداد تابستانه، برنامه‌های محله عمودی هم در حال اجرا است تا ساکنان مجتمع‌های مسکونی با آموزش‌های شهروندی آگاه شوند و پیوند الفت و انسجام بین ساکنان مجتمع افزایش یابد.

فریبا زارعان، رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری برنامه تاب‌ستانه گفت: این برنامه با مشارکت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ۳ و ۴ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در میدان گردهمایی صفه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه فصل تابستان است و بچه‌ها فرصت بیشتری برای شرکت در کلاس های ورزشی را دارند، این برنامه شاد و خانوادگی به معرفی و آموزش پایه رشته های ورزشی والیبال، فوتسال، بدمینتون، پتانگ، فریزبی، اسکیت و پیلاتس می‌پردازد.

رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ۱۴ تیرماه برنامه چتر کرامت با همکاری اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پل مارنان از ساعت ۱۸:۳۰ با برگزاری بازی‌های قدیمی و فکری برگزار شد.

زارعان همچنین افزود: ۱۵ تیر برنامه محله های عمودی در مجتمع هشت بهشت سپاهان شهر کلید خورد و هر دو هفته یکبار این برنامه در این مکان به آموزش قوانین شهروندی در مجتمع های مسکونی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

اوقات فراغت خود را در "تاب‌ستانه" سپری کنید

فصلی نو در مشارکت‌ شهروندی

برنامه‌های نشاط آور باید در سطح جامعه تداوم یابد

کد خبر 383520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.