رینگ چهارم ظرفیتی مهم برای جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: اجرای پروژه بزرگ رینگ حفاظتی در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم برای جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرام رییسی در بازدید از پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق اثرگذار و دارای اهمیت در بین مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان است.

وی افزود: این منطقه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی و گستردگی قابل توجه، می‌تواند ظرفیت سرمایه‌گذاری را افزایش داده و همچنین به دلیل اجرای پروژه بزرگ رینگ حفاظتی در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در جهت جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه جهت جذب سرمایه گذاران، تصریح کرد: خوشبختانه این منطقه به لحاظ مباحث تاریخی حائز اهمیت بوده و دارای ظرفیت های گردشگری همچون شهر رویاها همچنین مجاورت با شهرک‌های صنعتی و ... است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سینما بهمن در منطقه ۱۵، گفت: احداث و بهره‌برداری سینما بهمن خوراسگان اولین ورود سازمان‌های سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه فرهنگی و سینما بود.

رییسی ادامه داد: سینما بهمن در یکی از مناطقی که از سرانه‌های فرهنگی کمتری برخوردار بود، ساخته شد که شهرداری در این راستا یک فضای بلااستفاده را با مشارکت حوزه هنری تبدیل به سینما کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از پروژه بزرگ تجاری اداری "خان" بازدید و ابراز امیدواری کرد: با جذب سرمایه‌گذار و استفاده از توان بخش خصوصی می‌توان بسیاری از مشکلات سطح منطقه را با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات قیمتی به وجود آمده که متأسفانه این پروژه بزرگ نیز را تحت تأثیر خود قرار داده، مرتفع و در جهت منافع شهر و شهرداری با نگاه مشارکتی گام برداریم.

ایجاد امنیت یکی از اولویت‌های جذب سرمایه‌گذار

در این بازدید، مسعود قاسمی، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جلب مشارکت شهروندان و سرمایه‌گذاران در انجام امور به موفقیت بیشتر منجر می‌شود، تاکید کرد: مدیران شهری باید به گونه‌ای رفتار کنند تا سرمایه گذاران و مردم در امور همراهی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها در آماده‌سازی بستر فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رونق بخشی به کسب و کارها نقش مهمی دارد، از این رو باید با استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در زمینه‌های مختلف، تشویق بخش خصوصی و مشارکت آنها در زمینه اقتصادی، فرهنگی و ... به فعالیت های مهم  حول محور اقتصاد بپردازد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: افزایش منابع پایدار و مستمر مالی که تنها راهکار ساختارهای مالی منطقه در مسیر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان پذیر است و شهرداری‌ها می‌توانند با اقدامات سازنده افکار عمومی را جلب کنند.

وی گفت: یکی از اولویت‌های جذب سرمایه‌گذار، ایجاد امنیت است که وقتی بخش خصوصی وارد عمل می شود و برای سرمایه گذاری با شهرداری مشارکت می کند، موجب افزایش و کارایی و نظارت بیشتر بر روی طرح شده و این امر موجب افزایش کارایی پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی خواهد بود.

کد خبر 383486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.