ایده کاپ ششم شهر اصفهان به بخش نهایی رسید

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: ایده کاپ شهر اصفهان با موضوع «نوجوان پویا و شهر خلاق» در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایده‌کاپ ششم با محوریت نوجوان پویا و شهر خلاق به سبکی متفاوت نسبت به پنج رویداد قبلی برگزار شده و عصر امروز رویداد پایانی آن رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در ایده کاپ ششم کارگاه‌های آموزشی برای نوجوانان برگزار شد، افزود: در این دوره بیش از ۳۰ تیم ایده پردازی شکل گرفته که ۱۰ تیم و ایده به رویداد نهایی راه پیدا کردند تا امروز در بخش اصلی به رقابت بپردازند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره چهار تیم در بخش جنبی ایده‌های خود را مطرح خواهند کرد و هر تیم سه دقیقه فرصت دفاع از ایده‌های خود را دارند.

وی با اشاره به نحوه داوری ایده‌ها، گفت: داوری رویداد امروز در دو بخش داوران رسمی و رأی شهروندان خواهد بود به طوری که بر اساس ۷۰ درصد رأی داوران و ۳۰ درصد رای شرکت کنندگان تیم‌ها ارزیابی و برترین‌ها انتخاب خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نوجوانی وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌هایی که مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین با همکاری خانه نوجوان مد نظر دارند، این ظرفیت ها در سطح شهر فعال شود.

کد خبر 383478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.