آزادسازی گلوگاه‌های ترافیکی منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی گلوگاه‌های ترافیکی در اولویت‌ پروژه‌های اجرایی این منطقه قرار دارد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای آزادسازی گلوگاه‌های ترافیکی، طرح آزادسازی خیابان بهارستان غربی بعد از خیابان شهدای مارچین با حکم دادستانی شهر اصفهان و با همکاری ستاد کنترل نظارت شهرداری اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان در این باره گفت: این طرح با حضور بیش از ۵۰ نفر از نیروهای اجرایی معاونت خدمات شهری منطقه هشت و واحدهای زیر مجموعه آن شامل واحد تخلفات شهری، واحد امور شهر  و واحد حقوقی و املاک منطقه و با همراهی ماموران نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی ادامه داد: این مکان شامل واحدهای تجاری خلاف و منازل مسکونی مخروبه که در سالیان متمادی بلاتکلیف بوده و قسمتی از محل مورد تخریب نیز مکان جمع آوری غیر مجاز ضایعات  شده که باعث آلودگی محیط زیست و تجمع حیوانات شده و نارضایتی شدید شهروندان را نیز در پی داشته که با تلاش پرسنل شهرداری طرح مذکور انجام و تمامی و آلودگی‌های آن برطرف و امحاء شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: پس از آزادسازی خیابان بهارستان، براساس رأی بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها در خیابان امام خمینی (ره) با حکم دادستانی شهر اصفهان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: فضای آزاد شده شامل واحدهای تجاری خلاف و فاقد ایمنی بوده که باعث ایجاد گلوگاه ترافیکی سنگین در خیابان امام خمینی (ره) و نارضایتی شهروندان و ناامنی منطقه شده بود که با تلاش شهرداری اجرای رأی انجام و محل مذکور رفع خطر، پاکسازی و ایمن شد.

کد خبر 383475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.