برگزاری مسابقات بین‌المللی ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دارد/ تیم داری سپاهان قطعی نیست

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در اصفهان با توجه به اینکه جوایز مسابقات باید به دلار باشد، نزدیک 250 میلیون تومان هزینه دارد.

حسین گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دو سال است که قصد برگزاری مسابقات بین‌المللی در اصفهان را داریم که مورد حمایت و تاکید فدراسیون شطرنج هست اما اعتبارات آن تا کنون فراهم نشده است. با این وجود این موضوع همچنان در برنامه هیئت شطرنج استان در نظر گرفته شده و برگزاری چنین مسابقاتی به حمایت مسئولان نیاز دارد.

وی افزود: باتوجه با اینکه در حال حاضر در تحریم بوده و برای حضور بازیکنان خارجی در جدول به منظور اعتبار مسابقات باید جوایز مسابقات به دلار باشد، طبق تجربه نزدیک ۲۵۰ میلیون هزینه در پی خواهد داشت.

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان همچنین در خصوص لیگ برتر شطرنج سال جاری، گفت: برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هنوز از طرف فدراسیون اعلام نشده است و منتظر اعلام برنامه هستیم، امیدواریم امسال بتوانیم با بیشتر از یک تیم در مسابقات شرکت کنیم.

گلشنی اضافه کرد: مکاتباتی با باشگاه سپاهان برای حضور در لیگ برتر شطرنج داشته‌ایم اما نتیجه نهایی آن هنوز مشخص نشده است به همین خاطر آن را اعلام نکردیم. برنامه نهایی این باشگاه در این خصوص به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 383473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.