صادقیان: برنامه «اصفهان ۱۴۰۵» سال آینده تقدیم شورای شهر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: تیرماه سال آینده برنامه ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان در سال ۹۸ اظهارکرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از ابتدای سال ۹۸، هفت هدف و مقصد عمده را برای عملیاتی‌کردن برنامه سنجش‌پذیر شهردار اصفهان و برنامه «اصفهان ۱۴۰۰» طراحی و بودجه را با رویکرد تعریف این هفت محور تنظیم کرده است.

وی با اشاره به تبیین سیاست‌های شهرداری در فرایند تدوین برنامه راهبردی ۱۴۰۵، افزود: این برنامه هماهنگ کننده تمام فعالیت‌های شهرداری از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ است و مسیر توسعه و تحول شهر را تعیین خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در خصوص ویژگیهای بارز برنامه اصفهان ۱۴۰۵، افزود: از ویژگیهای مهم برنامه اصفهان ۱۴۰۵ فرابخشی و متکی بودن آن به راهکارهای نگهداری شهر بر اساس توسعه پایدار و قابل سنجش بودن آن در تمام سطوح است.

وی با بیان اینکه تیرماه سال آینده برنامه ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: سیاستهای اتخاذ شده در برنامه ۱۴۰۵ مبتنی بر تعامل معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به شهرداری همراه با مشارکت فعال نخبگان خواهد بود.

صادقیان با بیان اینکه در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ توجه به آرمانگرایی در کنار واقعگرایی کامل‌تر از برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است، گفت: با استفاده از مدل تعالی سازمانی نظم خوبی به برنامههای شهرداری اصفهان خواهیم داد که این گام از جمله اقدامات ماندگار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ فرایند مدلهای ارزیابی کارکنان، مدیران و سازمانها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، اظهارکرد: در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان تلاش میشود بودجه سازمانها و شهرداری به صورت یک پکیج تقدیم شورای اسلامی شهر شود، کاری که تاکنون به دلیل دشوار بودن انجام نشده است.

صادقیان با اشاره به فعال شدن کمیته تخصیص بودجه در شهرداری اصفهان، گفت: شورای نظارت بر بودجه باید درخواست‌های مناطق و مدیریتها برای جابه جایی اولویتها را بررسی و تغییرات احتمالی را هر چه سریعتر اعلام کنند تا بتوانیم در زمان مناسب اصلاحات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 383469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.