۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
شوراهای دانش‌آموزی احیا شد

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شوراهای دانش‌آموزی پس از ۱۰ سال به کمک معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش احیا شد و این امر مطمئنا بسیار لازم بوده است زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رمضانی ظهر امروز(سه شنبه) در افتتاحیه همایش ملی شوراهای دانش آموزی برتر استان‌ها که در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای دانش‌آموزی پس از ۱۰ سال به کمک معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش احیا شد و این امر مطمئنا بسیار لازم بوده است زیرا دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

وی با اشاره به اقدامات شوراهای دانش آموزی افزود: طی یک سال اخیر شوراهای دانش آموزی در مدارس در بحث مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، طرح حمایت از کالای ایرانی و طرح سیل مهربانی همکاری خوبی را داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید گفت گام دوم انقلاب به دست دانش آموزان است، ادامه داد: از این رو با آموزش و مهارت آموزی مناسب به دانش آموزان و به ویژه اعضای شورای دانش آموزی می توان به نقاط مثبتی رسید.

مشورت گام اول پیشرفت است

همچنین محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این آئین اظهار کرد: شوراهای دانش‌آموزی منتخب تمام کشور در این مکان به تمنای یادگیری جمع شده‌اند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه مشورت همواره امری خوب است و هیچ کس با مشورت ضرر نکرده است، ادامه داد: در سطح استانی نیز اصفهان با دیگر استان‌های کشور گفتمان‌ دارد و برای حل مشکلات با دیگر استان‌ها تعامل دارد.

کد خبر 383445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.