جمع‌آوری اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی تا سال آینده

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از خداحافظی اتوبوس‌های فاقد کولر از ناوگان اتوبوسرانی مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی حسینی‌پویا با بیان اینکه ۲۴۰ دستگاه از مجموع دستگاه‌های فعال ناوگان اتوبوسرانی مشهد، فاقد سیستم سرمایشی است، اظهار کرد: با بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و به کارگیری آن در چرخه خدمت‌رسانی، می‌توان امیدوار بود طی سال آینده اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی در بخش سازمانی اتوبوسرانی مشهد جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی با یک هزار و ۶۹۳ دستگاه ناوگان فعال به خدمت‌رسانی مشغول است، افزود: این ناوگان شامل اتوبوس و مینی‌بوس است و بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از شهر مشهد را سرویس‌دهی می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت دو خط بی. آر. تی خاطرنشان کرد: خط یک بی. آر. تی محدوده پایانه امام رضا (ع) تا پایانه طبرسی را به طول ۱۳.۵ کیلومتر ارائه سرویس می‌کند و خط سه سامانه اتوبوس‌های تندرو از انتهای خیابان شهید بسک‌آبادی تا انتهای بولوار امامیه را به طول ۳۲.۵ کیلومتر پوشش‌دهی می‌کند.

حسینی‌پویا با اشاره به اینکه عمر مفید ناوگان اتوبوسرانی مشهد ۷.۶ سال است، گفت: مشهد در این خصوص نسبت به سایر کلانشهرهای کشور در وضعیت بهتری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه گران‌ترین ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خط یک و سه بی. آر. تی فعال است، اظهار کرد: در واقع دامنه خدمات این سازمان در همه نقاط سطح شهر توزیع شده و تلاش می‌شود با ناوگانی که در اختیار داریم به تقاضاهای موجود پاسخگو باشیم.

کد خبر 383430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.