همکاری شهرداری اصفهان در برگزاری چهل و دومین مسابقات ملی قرآن

شهردار اصفهان گفت: در خصوص ساماندهی حمام رهنان، باغ زره سازان و طرح ساماندهی منارجنبان همکاری خوبی بین شهرداری و اداره کل اوقاف استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که حول محور همکاری‌های شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان اصفهان به منظور بهره برداری از پروژه‌های عمرانی همکاری‌های قابل توجهی را با شهرداری داشته است، اظهار کرد: آزادسازی زمین برای بهره‌برداری از رینگ حفاظتی شهر اصفهان از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: در خصوص ساماندهی حمام رهنان، باغ زره سازان و طرح ساماندهی منارجنبان همکاری خوبی بین دو نهاد وجود دارد.

نوروزی به همکاری شهرداری اصفهان برای برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن در اصفهان گفت: با توجه به اهمیت این مسابقات و ارزش والای قرآن کریم و میزبانی اصفهان، شهرداری در برگزاری این مسابقات با اداره اوقاف همکاری خواهد داشت.

اصفهان میزبان چهل و دومین مسابقات ملی قرآن

همچنین حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار اصفهان به دلیل همکاری و همراهی با اداره کل اوقاف و امور خیریه در بخش‌های مختلف اظهار کرد: خوشبختانه این دو نهاد در دوره مدیریت شهری فعلی مشکلی نداشته‌اند و پروژه‌ها و اقدامات قفل شده گذشته نیز در این دوره بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد پروژه‌های عمرانی با املاک موقوفه درسطح شهر اصفهان تلاقی دارد، ادامه داد: این در حالی است که در بسیاری از این پروژه‌ها تاکنون با تعامل و گفت‌وگو موانع را برطرف و خللی برای اجرای پروژه‌ها ایجاد نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از آمادگی برای کمک به شهرداری در توسعه فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی خبر داد و گفت: همه ما برای توسعه شهر باید دست به هم دست دهیم تا بتوانیم اصفهان را برای زندگی بهتر شهروندان آماده کنیم.

وی به برگزاری چهل و دومین مسابقات ملی قرآن در اصفهان اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ششم تا ۱۸ مهر ماه با حضور حدود ۶۰۰ شرکت کننده و ۵۰ داور برگزار خواهد شد. برای برگزاری بهتر این مسابقات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه اصفهان برای تأمین سالن‌های برگزاری مسابقات و اسکان شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: در این زمینه از شهرداری اصفهان نیز درخواست داریم در این دوره از مسابقات همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 383427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.