امدادرسانی شهرداری اصفهان به منطقه کوهپایه

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: سازمان خدمات موتوری به منظور بازسازی مناطق سیل زده فروردین ماه امسال کوهپایه اقدام به اعزام خودروهای عمرانی به این منطقه کرده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجهیزات این سازمان شامل کامیون‌های کمپرسی و لودر به منطقه کوهپایه اعزام شد تا سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان همچون گذشته با حضور پر رنگ خود در بحران ها و حوادث به یاری هموطنان بشتابد.

وی با بیان اینکه ماموریت جدید این سازمان بازسازی روستاهای اطرف کوهپایه بوده است، تصریح کرد: بازسازی سیل‌بندها و بستر رودخانه ، آزادسازی مسیرهای جاده‌ای و شهری و جمع‌آوری نخاله از بستر جاده‌ها از مهمترین فعالیت‌های انجام شده بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: نیروها و تجهیزات سازمان پس از ۱۰ روز فعالیت مداوم امروز به اصفهان بازگشتند.

 مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به امکانات جدید خودروهای زباله‌کش این سازمان گفت: با انجام اقدامات فنی مخازن شیرابه خودروهای زباله‌کش بزرگتر شده و با این اقدام دیگر شیرابه‌ای از اتاقک‌های این خودروها در سطح کوچه‌ها و معابر سرریز نخواهد شد.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده ریزش شیرابه از خودروهای زباله‌کش می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۶۳۰۷۰۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان پیگیری لازم انجام شود.

کد خبر 383400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.