اشتغال ۹۰ درصد از هنرجویان فنی‌وحرفه‌ای کاشان

کاشان_مدیر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای ناجی‌آباد کاشان گفت: ۹۰ درصد از هنرجویان این مرکز که آموزش‌های مهارتی را فراگرفته‌اند جذب بازار کار شده‌اند.

حسین رمضانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در این مرکز در دو بخش مردان و زنان به صورت رایگان است، اظهار کرد: سال گذشته ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش در رشته‌های مختلف به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور یک‌هزار و ۱۵۳ هنرجو در کلاس‌های رایانه، صنایع‌دستی و مدیریت خانواده در سه ماه نخست امسال، گفت: ۵۳ هزار ۹۰۷ نفر ساعت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شامل کارگاه‌های ثابت و سیار شهری، کارگاه‌های روستایی، صنایع و سمن‌ها، کارگاه‌های زندان و پادگان‌ها شرکت کردند.

مدیر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای ناجی‌آباد کاشان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد متقاضیان فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز دانش‌آموختگان دانشگاهی هستند، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد افرادی که مهارت‌های ارائه شده را فرا گرفتند به صورت مستقیم جذب بازار کار شدند.

رمضانپور با اشاره به آغاز نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های هنرآموزان فنی‌وحرفه‌ای این مرکز، اظهار کرد: نمایشگاه کارآفرینی و توانمندی‌های ۶۰ هنرجو و کارآموز در ۵۰ حرفه آموزشی به منظور تشویق افراد جویای کار به فراگیری مهارت‌ برگزار شده است.

کد خبر 383386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.