شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۹ دیدار می‎کند

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان ششم مردادماه ۹۸ با شهروندان ساکن در این منطقه برای شنیدن صحبت‌ها و رسیدگی به مشکلات آن‌ها دیدار خواهد کرد.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان ساکن در منطقه ۹ برای دیدار با شهردار اصفهان می‌توانند تا چهارم مردادماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت Mayor.isfahan.ir ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

وی با اشاره به بلوک فرش بخشی از پیاده روهای خیابان میرزاطاهر تصریح کرد: سه چهارم پیاده‌روهای خیابان میرزاطاهر حدفاصل میدان وحدت تا سه پله بلوک فرش شد و بخش باقی مانده در محدوده اراضی کشاورزی خارج از محدوده و بخشی به دلیل انجام ساخت و ساز ساختمان‌ها انجام نشده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: بنا بر دستور شهردار اصفهان که در هر منطقه باید یک خیابان به عنوان نمونه انتخاب و پیرایش شود، در این منطقه خیابان میرزاطاهر به عنوان نمونه در نظر گرفته شده که در این راستا با جمیع طرح‌ها و برنامه‌ها پیش بینی شده برای پیرایش خیابان، بلوک فرش پیاده روهای آن را به اتمام خواهیم رساند.

وی از راه اندازی خط ویژه حمل ونقل در منطقه ۹ خبرداد و گفت: خط ویژه حمل ونقل در خیابان آتشگاه به سمت میدان امام حسین(ع) که در حال حاضر یک خط عادی فعال است، با در نظر گرفتن امکانات خاص، خط ویژه خواهد شد البته در این راستا تلاش می‌کنیم اتوبوس‌های این مسیر نیز نوسازی شود.

روحانی منطقه ۹ را یک منطقه خاص عنوان کرد و گفت: در این منطقه ظرفیت‌های گردشگری زیادی وجود دارد، اما متأسفانه کمتر مورد توجه قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه آتشگاه و منارجنبان به عنوان عناصر تأثیرگذار در مباحث میراثی مطرح است، افزود: ظرفیت‌ها و پتانسل‌های دیگری از جمله لواخانه در محله آزادان نیز در این منطقه وجود دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 383371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.