بیش از ۸۳ هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل عمومی توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۸۳ هزار حلقه لاستیک در ۵۸ مرحله میان ناوگان حمل و نقل عمومی این استان توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، فریبرز کرمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: لاستیک سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴، ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه، سایز ۷۰۰-۱۶، دو هزار و ۴۷۰ حلقه، سایز ۷۵۰-۱۶، یک هزار و ۹۸۶ حلقه و در سایر ۸۲۵-۱۶ نیز یک هزار و ۴۲۲ حلقه لاستیک توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع ۴۴۰ حلقه لاستیک در سایز ۱۰۰۰-۲۰، ۲۲۴ حلقه در سایز ۱۱۰۰-۲۰، ۶۹۴ حلقه در سایز ۱۲۰۰-۲۰ و ۲۴، یک هزار و ۱۰۹ حلقه در سایز ۱۲۰۰-۲۴ خبر داد.

کرمی ادامه داد: در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ نیز ۲۳ هزار و ۱۵۲ حلقه و در اندازه ۳۱۵/۶۵/۲۲/۵ هم ۱۰ هزار و ۵۱۵ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه در مرحله شهرستانی سه هزار و ۲۳۴ حلقه لاستیک توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ با ۶۷۲ حلقه لاستیک و سایز ۱۰۰۰-۲۰ با ۲۶ حلقه بیشترین و کمترین تعداد لاستیک توزیعی را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد؛ اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۳۶۵ مینی‌بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون‌شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند؛ بیش از دو میلیون نفر در ۳۲ شهر و دو هزار و ۶۲۲ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

کد خبر 383366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.