اجرای پروژه‎های آبی برای افزایش سرزندگی فضای سبز

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: چند پروژه مهم آبی از جمله احداث کلکتور و مخازن آب فضای سبز، پروژه خط انتقال پساب و ... در این منطقه در حال اجرا است که با تکمیل آنها شاهد تحول در کیفیت، شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر خواهیم بود.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کیفیت پایین آب فضای سبز در منطقه هفت از مدت‌ها قبل یکی از معضلاتی بود که بارها برای رفع آن پیگیری‌هایی انجام شده تا فضاهای سبز شادابی خود را به دست آورند.

وی با بیان اینکه کلکتور و مخازن آب فضای سبز در جنوب بلوار فرزانگان در حال احداث است، افزود: احداث ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه خط انتقال پساب برای فضای سبز شمال شهر با پنج میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که با اتمام این پروژه ها می‌توانیم شاهد تحول در کیفیت، شادابی، سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر باشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته فاز اول و دوم بازسازی خیابان پرستار حدفاصل خیابان غرضی تا خیابان گلستان انجام شد، تصریح کرد: فازسوم بازسازی این خیابان تا ۵۰ روز آینده به اتمام می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شاطوری ادامه داد: دیگر پروژه در حال اجرای منطقه هفت، فاز دوم اجرای فضای سبز و رفیوژ میانی ورودی شهرک ولی عصر و روشنایی آن است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به احداث پروژه بزرگ گلستان، گفت: در این پروژه تجمیع کاربری های تفکیکی آن محدوده در یک بخش احداث می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه بزرگ گلستان با ۳۲ هزار و ۴۰۰ متر فضای فرهنگی، حدود دو هزار متر فضای ورزشی و ۱۵ هزار متر فضای سبز در حال احداث است.

کد خبر 383351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.