اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در سال‌جاری نزدیک به ۶۰ پروژه در این منطقه اجرا خواهد شد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری بودجه منطقه ۱۳ یکصد میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: ۶۳ درصد بودجه سال‌جاری منطقه ۱۳ به بخش عمرانی اختصاص یافته که از این مقدار، ۴۰ درصد برای اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب ۶۰ پروژه بزرگ و کوچک، ۴۰ درصد بودجه تملک و دارایی و ۲۰ درصد ساماندهی و نگهداری فضای سبز در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها احداث تقاطع خیابان جانبازان به بزرگراه شهید اقاربپرست است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: تقاطع خیابان جانبازان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال احداث است که پس از اجرا ترافیک این نقطه از شهر را روان می‌کند.

شرفا از تصویب طرح کندروی پل زندان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست در ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک عبوری از سمت فلاورجان به سمت اصفهان شود.

وی احداث ساختمان کنترل ترافیک و کیفیت هوای شهر اصفهان را دیگر پروژه این منطقه عنوان کرد و افزود: این ساختمان در تقاطع بزرگراه میثمی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در شش طبقه احداث می‌شود و سعی شده در معماری آن شاخصه‌های معماری اصیل ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث ایستگاه آتش نشانی در محدوده ناژوان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حساسیت منطقه ناژوان و لزوم توجه به ایمنی آن، با کمک منطقه ۹ و پنج این ایستگاه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی در ناژوان می‌تواند کمکی به امدادرسانی محله قائمیه در زمان بروز حوادث باشد، زیرا در این محله ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد.

شرفا با بیان اینکه عرض کم خیابان باغ فردوس مشکلات ترافیکی زیادی را برای ساکنان این خیابان ایجاد کرده است، گفت: به همین دلیل مطالعات ایجاد دسترسی‌های کمکی از بزرگراه شهید حبیب اللهی به باغ فردوس و قائمیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم و شهرداری خارج شدن قائمیه از بن‌بست است، ادامه داد: طرح بازگشایی ادامه خیابان قائمیه تا رینگ چهارم نیز از سال گذشته مطرح شده، البته طرح باید بررسی و توسط مراجع قانونی تصویب شود.

کد خبر 383348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.