تابش: همه چیز را فدای قهرمانی نمی‌کنیم

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: قراردادی دوساله مناسب‌تر از فصل پیش با استنلی بسته‌ایم که مالیات بیست‌درصدی هم بر عهده خود بازیکن است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم‌های بانوان سپاهان، اظهار کرد: در بخش ورزش بانوان به‌شدت فعال هستیم تقویت بسیاری از رشته‌ها را در رده‌های پایه پیگیری می‌کنیم. در رشته‌های هندبال، شمشیربازی، والیبال نشسته، ووشو و دیگر رشته‌های ورزشی توانسته‌ایم قهرمانی به دست آوریم و فعالیت خوبی داشته باشیم، تلاش می‌کنیم فصل‌ به‌ فصل شرایط بهتری را برای بانوان فراهم کنیم زیرا آن‌ها نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که باید نسبت به آن‌ها رسالت اجتماعی داشته باشیم.

مربی ها را براساس شایسته سالاری انتخاب می‌کنیم

وی با بیان اینکه مربیان را بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب می‌کنیم، تصریح کرد: عملکرد مربیان تیم‌های بانوان ارزیابی می‌شود اگر خوب بود با همان فرد ادامه می‌دهیم اما اگر از مربی راضی نباشیم آن را عوض می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: اعتقاد دارم در همه رشته‌های آقایان و بانوان، زمانی که مربی را انتخاب کردیم درزمینه جذب بازیکن نظر مربی و کادر فنی برایمان خیلی مهم باشد زیرا مسئولیت فنی تیم را بر عهده‌ دارند. بعضی وقت‌ها به دلیل تجربه‌ای که داریم از ما هم مشاوره می‌خواهند و ما پیشنهادی می‌دهیم اما مربی را مجبور به پذیرش حرف خودمان نمی‌کنیم.

همه چیز را فدای قهرمانی نمی‌کنیم

تابش در خصوص قهرمانی تیم‌های بانوان سپاهان، خاطرنشان کرد: در درجه اول بحث روی آوردن جوانان به ورزش را داریم، بعد از آن دستیابی قهرمانی را داریم زیرا انگیزه ورزش کردن را بیشتر می‌کند،  ولی در این باشگاه همه چیز را فدای قهرمانی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح حمایتی خاصی از طرف دولت به ما داده نشده است، گفت: فقط فدراسیون دو درصد از قرار دادهای باشگاه‌ها را به فوتبال بانوان اختصاص داده است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در رابطه با بودجه بخش بانوان اظهار کرد: در بخش بانوان براساس نیازشان بودجه قرار دادیم و همچنین امکاناتی مانند حمل و نقل، هتل، خوابگاه و کمپ را در اختیارشان گذاشتیم که خودش هزینه‌های زیادی صرف می‌کند.

اسکلت بندی تیم فوتبال آقایان را حفظ کردیم

تابش بابیان اینکه سعی کردیم اسکلت‌بندی تیم فوتبال آقایان سپاهان را حفظ کنیم، تأکید کرد: اکثر نفراتی که مورد تأیید مربی بودند قراردادشان را به مدت دو الی سه فصل تمدید کردیم، افرادی هم که تا به اینجای کار تیم نیاز داشته اضافه شدند و امکان دارد بر اساس نظر مربی و کادر فنی دو بازیکن دیگر به تیم بپیوندند.

وی اضافه کرد: توانستیم جزو تیم‌هایی باشیم که اولین تمرینات را داشته‌اند، در حال حاضر بازیکنان در ترکیه هستند که رقابت‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتند که قصد داریم چند بازی دیگر هم برگزار کنیم.

قراردادی مناسب تر از فصل پیش با کیروس بستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص قرارداد کیروس استنلی، خاطرنشان کرد: قراردادی دوساله مناسب‌تر از فصل پیش با استنلی بسته‌ایم که مالیات بیست‌درصدی هم بر عهده خود بازیکن است.

تابش با اشاره به اینکه نقش‌جهان ورزشگاه خوبی است، تصریح کرد: در ارتباط با بحث‌های دوربین، اینترنتی کردن بلیت بازی‌ها و... بسیاری از اقدامات را انجام داده‌ایم که در حال پیگیری تکمیلش هستیم.

تیم شطرنج سپاهان هنوز قطعی نشده است

وی در رابطه با گروه شطرنج سپاهان، گفت: اگر به‌صورت رسمی بخواهیم تیم داشته باشیم نخست باید بودجه‌اش را تأمین کنیم، باشگاه سپاهان ۳۵۰۰ ورزشکار دارد که حجم کار زیاد شده است در ارتباط با شطرنج هم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده زیرا در بهمن‌ماه بودجه تیم‌هایمان را بسته‌ایم و در حال حاضر فقط می‌توانیم با آن‌ها مساعدت داشته باشیم. 

کد خبر 383331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.