مشارکت ۱۱ هزار و ۳۰۰ اصفهانی در نزاع خیابانی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مشارکت ۱۱ هزار و ۳۶۲اصفهانی در نزاع‌های خیابانی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: از این آمار سه هزار و ۹۴۷ نفر زن و هفت هزار و ۴۱۵ نفر مرد بوده‌اند.

 علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی  در استان اصفهان طی سه ماه نخست امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۱ نفر شامل ۱۷ مرد و چهار زن جان خود را از دست داده‌اند.

وی به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در استان اصفهان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: پنج نفر از افراد فوت شده بر اثر غرق‌شدگی در استخر کشاورزی، پنج نفر در رودخانه، سه نفر در استخر شنا، پنج نفر در کانال‌های آب، دو نفر در چاه و یک نفر در سایر اماکن جان خود را از دست داده است.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد فوتی‌های حوادث برق گرفتگی استان اصفهان در سه ماه نخست امسال را نیز هفت نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک نفر زن و شش نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به افزایش آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری  اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی ۱۱ هزار  و ۳۶۲ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کردند.

مشارکت ۳۶۰۰ زن اصفهانی در نزاع

سلیمانی‌پور با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این در حالی است مراجعان به دلیل نزاع ۳۶ درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه از کل مراجعان نزاع تعداد سه هزار  و ۹۴۷ نفر زن و  هفت هزار و ۴۱۵ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که در  مدت مشابه سال قبل  تعداد ۱۰ هزار و۶۳۰  نفر به دلیل نزاع  به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده بودند که سه هزار  و ۶۵۴  نفر زن و شش هزار و ۹۷۶ نفر مرد بوده‌اند.

صدور ۱۶۱ مجوز سقط درمانی در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به ثابت بودن آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۰۹ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و ۱۶۱ نفر ازآنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده اند.

کد خبر 383323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.