نگذار زندگی از مقابل چشمان تو بگذرد...

تو فرمانده لحظه های زندگیت هستی. ثانیه ها مامورند خوشبختی را به تو برسانند. شروع کن، خوشبختی جایش همینجاست، کنار تو. نگذار زندگی از مقابل چشمان تو بگذرد...

به گزارش خبرنگار ایمنا، پژمان بازغی در اینستاگرام خود از شرکت در یک عمل نیکوکارانه گفته است:

من و شما قراره یه خونه بخریم تا هم بچه های خیریه نرگس شاد بشن و هم خود ما . بچه های خیریه نرگس که هم بی سرپرست هستند و هم معلول جسمی و حرکتی ، الان تو یک خونه اجاره ای زندگی می کنند و هر ماه برای تهیه اجاره خونه با کلی دردسر روبرو میشن.  من و شما قراره با کمک بنیاد همیاران ، بچه‌ها را از دردسر اجاره خونه خلاص کنیم . برای خریدن این خونه فقط کافیه هر نفر حداقل ۱۰۰ هزار تومن همیاری کنه تا بچه‌های نرگس از این به بعد تو خونه خودشون زندگی کنند. این ۱۰۰ هزار تومان هزینه خرید یک سانتی متر از خونه هستش و با همیاری من و شما قراره یک خونه بزرگ براشون بخریم . پس بسم الله.

شهره سلطانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود اینگونه نوشته است :

روزهای عجیبی را می‌گذرانیم ، دور و برمان پر شده از نامهربانان . انگار تمام اتفاقات بد جهان تقصیر ماست . ما را خراب کرده و با اعتبار و آبروی ما بازی کرده‌اند که . . . هر چند گاه ما تر و خشک با هم می سوزیم ، اما من باور دارم خوبی هنوز هست و مهربانی رسم دلهای پاک است.

زهره فکور صبور ، بازیگر تلویزیون ، با انتشار چند عکس در اینستاگرام خود اینگونه آورده است :

تو فرمانده لحظه های زندگیت هستی. ثانیه ها مامورند خوشبختی را به تو برسانند . شروع کن ، خوشبختی جایش همینجاست ، کنار تو . نگذار زندگی از مقابل چشمان تو بگذرد . وقتی در همایش بزرگ آقای دکتر میرصادقی وارد میشی، زندگیت به آرامشی میرسه که حال درونت خوب میشه . از خیلی چیزها فاصله میگیری و به زندگی نزدیک . حس قشنگی که الهی همه تجربه کنند. همایش بزرگ اسطوره های زندگی و سازمان .

از خدای بزرگ ممنونم که همیشه لطفش شامل حال من بوده و من را به جاهایی میبره که درونت رو پاک کنی و از نو بسازی . ممنون از آقای دکتر میرصادقی بزرگوار که راه‌هایی رو به آدم نشون میده که زندگی را جور دیگه ای ببینی . سپاس از مهرتون و سپاس از دوستانی که همیشه دلشون یه دریاست.

سپیده خداوردی که این شبها سریال بوی باران را بر روی آنتن تلویزیون دارد ، در فضای شخصی خود از یک مستند گفته است :

دیروز، جشنواره فیلم شهر فرصتی شد تا فیلم مستند فریده،  کار بسیار درخشان آقای کوروش عطایی و آزاده موسوی را دیدم و کلی لذت بردم . امیدوارم که فرصت دیدار این فیلم برای شما هم پیش بیاید . در جستجوی فریده ، قصه گم شدن ، قصه یک سفر، قصه یک جستجو. در جستجوی فریده ساخته آزاده موسوی و کوروش عطائی را در هاشور ببینید.

طناز طباطبایی در اینستاگرام خود از آخرین تجربه تئاترش نوشته است :

و تمام

تجربه ای ناب و به یاد موندنی کنار یک گروه دوست داشتنی

 و رضا ثروتی درخشان . به قول اصغر پیران، این کار مثل زندگی بود . همه چیز داشت و فقط یک چیز نداشت .چرخش دکور  که به راستی اگر اتفاق می‌افتاد غنای مفهومی و بصری نمایش صد چندان می‌شد .

همگی خسته نباشید ، کیف کردم کنار تک تکتون.

کد خبر 383314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.