لیست خالی سپاهان در انتظار بازیکنان جدید

تیم فوتبال سپاهان هنوز دو جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال خودش دارد و باید دید که کدام بازیکنان می‌توانند نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را برای پیوستن به این تیم جلب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا اگر اتفاق جدیدی فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار ندهد از ده روز دیگر زنگ آغاز رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به صدا در خواهد آمد. در این روزها اکثر تیم‌های لیگ برتری لیست خودشان را برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران تکمیل کرده‌اند و خریدهای اسمی و بزرگی فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر خودش قرار داده است. با این حال هنوز نقل و انتقال بازیکن بین تیم‌ها ادامه دارد و معدود جاهای خالی با نام بازیکنان جدید پر می‌شود.

سپاهان به عنوان تیم نایب قهرمان فصل قبل سرانجام توانست رضایت کی‌روس استنلی برزیلی را هم جلب کند و با ماندن این مهاجم گلزن شرایط برای تیم امیر قلعه‌نویی بسیار مساعد تر از قبل شد. با تمدید قرارداد کی روس استنلی، سپاهان دو جای خالی در لیست بزرگسال و دو جای خالی در لیست زیر ۲۳ سال دارد و می‌تواند در روزهای آینده برای آنها بازیکن جذب کند. همچنین امکان اضافه کردن بازیکنان رده زیر ۲۱ سال از تیمهای پایه سپاهان و یا سایر تیمها، به تیم اصلی نیز وجود دارد.

اما نکته مهم اینجاست که سپاهان تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات جاهای خالی لیستش به خصوص در بخش بزرگسالان را پر می‌کند یا این جای خالی را برای نیم فصل نگه می‌دارد. در روزهای اخیر خبر پیوستن ارمین سهرابیان مدافع فصل قبل تیم استقلال به سپاهان مطرح شده که البته واکنش‌های موافق و مخالفی را هم در بین هوادران سپاهان به همراه داشته است. بخش زیادی از هواداران معتقدند سپاهان با حضور سعید آقایی و مهدی رحیمی و حتی محمد منصوری احتیاجی به خرید یک مدافع چپ دیگر ندارد و بهتر است که لیست تیم با خرید یک وینگر و یک مهاجم تکمیل شود تا سپاهان در فاز تهاجمی هم قدرت بیشتری پیدا کند.

شایان مصلح و سروش رفیعی دو بازیکنی که در لیست مازاد کالدرون سرمربی پرسپولیس قرار گرفتند هم در فضای مجازی برای پیوستن به سپاهان مطرح شدند اما سپاهان خرید رفیعی را تکذیب کرد و از طرف دیگر مصلح به عنوان بازیکنی که اطلاعات دقیقی از میزان مصدومیتش در دسترس نیست بنا بر اظهار نظر خودش راهی تیم رقیب سنتی سپاهان خواهد شد که این نام می‌تواند یکی از دو تیم سپاهان یا استقلال باشد.

عارف غلامی مدافع سابق سپاهان هم به مانند سهرابیان یکی دیگر از نامهایی بوده که در این مدت برای پوشیدن پیراهن سپاهان مطرح شده و از طرف دیگر به خاطر نیاز سپاهان در پست مدافع میانی هواداران هم تمایل زیادی به خرید غلامی دارند اما در این بین استقلال به عنوان مشتری جدی برای خرید غلامی مطرح شد و در پایان توانست این بازیکن را جذب کند.

پژمان منتظری مدافع باتجربه تیم ملی و استقلال هم گزینه دیگری است که نامش برای پیوستن به سپاهان مطرح شده و هنوز مشخص نیست که کاپیتان آبی ها چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خودش خواهد گرفت اما در صورت نیامدن غلامی به اصفهان و پیوستنش به استقلال شانس منتظری برای حضور در سپاهان بالاتر می‌رود. روز دوشنبه خبر رسید که امید عالیشاه یکی از گزینه‌های خروجی پرسپولیس لقب گرفته و شاید این بازیکن بتواند یک خرید خوب برای پرکردن پست وینگر در تیم سپاهان باشد.

لیست بازیکنان بزرگسال:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی زاده، مرتضی منصوری، علیرضا نقی زاده، مهدی کیانی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی، رسول نویدکیا، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، علی قربانی، کی‌روس استنلی

لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال:

سعید آقایی ،محمد کریمی، حامد بحیرایی

لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال:

شهاب عادلی ،داوود رجبی، محمد زینالی، محمد محبی، رضا دهقانی (قرضی در نساجی مازندران)، محمد پاپی (قرضی در نفت مسجدسلیمان)،علی خسروی (قرضی در گل ریحان البرز)

لیست بازیکنان زیر ۲۱ سال:

علی کیخسروی، امیرحسین نیکپور، مهدی رحیمی، یاسین سلمانی، ابولفضل بابادی عکاشه

کد خبر 383301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.