حمل‌ونقل عمومی در شأن مردم باشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر از مردم انتظار داریم کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند، باید یک حمل ونقل عمومی در شأن مردم ایجاد کنیم.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیستم های سرمایشی و گرمایشی، برنامه زمانبندی و رفتار ناوبران اتوبوسرانی اصفهان از جمله مسائل بسیار مهمی است که در افزایش رغبت شهروندان به استفاده بیشتر از اتوبوس‌های شهری تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اتوبوسرانی اصفهان مانند سایر شهرها با مشکلات زیادی مواجه است که رفع آنها اهتمام جمعی را می‌طلبد تا شرایط مناسبی ایجاد شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ناوبران اتوبوسرانی باید رفتار و برخورد مناسبی با شهروندان داشته باشند و حس کرامت انسانی و رضایت را میان شهروندان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به خوبی پیش می رود، افزود: تلاش می کنیم علاوه بر بازسازی اتوبوس‌ها، خرید اتوبوس‌های جدید نیز در دستور کار قرار گیرد.

نصراصفهانی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان بحث اتوبوسرانی است زیرا تامین ماهیانه حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای آن در این شرایط اقتصادی قابل تأمل است.

وی با بیان اینکه افزایش شدید قیمت تجهیزات، قطعات و امکانات دست به دست داده تا ناوگان اتوبوسرانی زمین‌گیر شود، تصریح کرد: برای جلوگیری از زمین گیر شدن ناوگان اتوبوسرانی باید یک بسیج عمومی داشته باشیم.  

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر از مردم انتظار داریم کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند، باید یک حمل ونقل عمومی در شأن مردم ایجاد کنیم.

کد خبر 383298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.