تاثیر گذشت زمان در افکار یک هنرمند

زمان که می‌گذرد افکار انسان تغییر می‌کند و این تغییر در ذهن یک نقاش به گونه ای دیگر نمود پیدا می کند؛ آن ها در طول زمان آثاری را خلق می‌کنند که ببیننده را به وجد می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ​علیرضا چلیپا در گالری امروز آثاری که در دوره های کاری خود طراحی کرده است را به نمایش گذاشته تا مفهوم تغییر افکار انسان در طول زمان را به خوبی نشان دهد او در رابطه با نمایشگاه خود به خبرنگار ایمنا می‌گوید: این نمایشگاه مروری بر دوره‌های مختلف کاری من است که در گالری امروز در شهر اصفهان برگزار شده است.

این هنرمند می‌افزاید: این نمایشگاه از میان آثار من از سال ۱۳۹۲ تا امروز انتخاب شده است که شامل ۱۷ اثر در دو بخش طراحی و رنگ روغن است.

چلیپا در خصوص روند تغییر آثار خود در سال‌های اخیر می‌گوید: افکار هر انسانی با گذشت زمان دست خوش تغییر می‌شود. باید در نظر بگیریم که این تغییرات در مسیر فکری خاصی رخ می‌دهد و رو به تکامل می‌رود. این روند را می‌توان از آثاری که در نمایشگاه بر روی دیوار به نمایش درآمده است متوجه شد که شاید تغییراتی وجود داشته باشد اما روند کلی در ادامه هم می‌آید.

او در خصوص مشکلاتی که هرمندان از آنها گله می‌کنند، با بیان اینکه این مشکلات بسیار کلیشه‌ای است، ادامه می‌دهد: تمام شغل‌ها در هر زمینه‌ای مشکلات و مسائل خود را دارند. انسان‌ها باید تلاش کنند تا به سطح مطلوب خودشان برسند. با پشتکار و انجام فعالیت می‌توانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

این هنرمند خاطرنشان می‌کند: فکر می‌کنم فاکتور متغیرها را به عنوان دلیل اصلی در نظر می‌گیرید. فاکتور اصلی کار کردن، تلاش کردن و ارتقاء کیفیت کار است و نباید آن را با شرایط و مناسبات انسان‌ها اشتباه بگیریم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار علیرضا چلیپا تا ۲۸ مرداد ماه در گالری امروز، واقع در خیابان آبشار دوم، کوی فرشید میزبان علاقه مندان است.

کد خبر 383278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.