بهره‌برداری از ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: زمین ورزشی روباز مارچین و ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حوزه عمران پروژه‌های مختلفی در دست اقدام است از جمله پیاده روسازی خیابان جابر انصاری، اجرای چند پروژه مشارکتی مسکونی و تجاری، زیرسازی، روکش آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر منطقه، اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی (ره)، ساماندهی و مرمت برج کبوتر کوجان که به عنوان سومین برج کبوتر منطقه در حال آماده‌سازی است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی احداث زمین روباز ورزشی مارچین گفت: پس از هماهنگی با واحد املاک در خصوص آزادسازی زمین مورد نظر و تایید واحد نقشه‌برداری، خاکبرداری محل و خرید تجهیزات لازم مربوط به راه‌اندازی این زمین ورزشی روباز در حال انجام است که تا چند ماه آینده این پروژه و ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر به بهرهبرداری خواهد رسید.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز بیش از ۲۰ جشن و رویداد فرهنگی و تفریحی به صورت خانوادگی با محوریت برنامههای نشاطستان در بوستان‌ها و محلات مختلف منطقه هشت در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی وضعیت اجتماعی محلات منطقه هشت، ضرورت حساسسازی خانواده‌ها در حوزه اعتیاد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت که در این حوزه نیز اداره فرهنگی اجتماعی منطقه با بهره‌گیری از اوقات فراغت تابستانی، اقدام به برگزاری سلسله نشستهای آموزشی برای آگاه‌سازی خانوادهها در مساجد و فرهنگسراهای منطقه کرده است.

هاشمیان گفت: پس از وصول شکایات مردمی در خصوص ناامن بودن پارک‌های منطقه هشت توسط افراد کارتن خواب و متکدیان، جمع‌آوری آنها از سطح منطقه توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری معاونت خدمات شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که به منظور جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان و دوره گردان در پارک بزرگ گل محمدی، بوستان بهشت، بوستان سردار صادقی و بوستان خیابان باهنر اجرا شد، تعداد ۱۵ کارتن خواب و تعداد زیادی دوره گرد و متکدی به مرکز پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی انتقال داده شدند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری مجدانه عوامل اجرایی منطقه در حوزه بهینهسازی انرژی، منطقه هشت شهرداری اصفهان رتبه نخست صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی را در شهر اصفهان کسب کرد.

کد خبر 383274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.