ترمیم و بهسازی آسفالت معابر در اولویت اقدامات عمرانی قرار دارد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات آسفالت تراشی تعدادی از خیابان‌ها و معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: روکش آسفالت خیابان جی شرقی حدفاصل خیابان شریعتی تا میدان ارغوانیه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری‌ها از اصلیترین متولیان پروژههای کفسازی و روکش معابر از بُعد اجرایی و نظارتی هستند، اظهار کرد: توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این رو اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه ها که در حیطه وظایف شهرداری‌ها جهت تأمین رفاه شهروندان است، بسیار مهم و ضروری است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از حفاریهای انجام شده در معابر شهری با وجود تعهدات پیمانکاران برای مرمت آسفالت بعد از عملیات حفاری، همچنان بدون آسفالت باقی می‌ماند و نشست آن در طول زمان باعث تبدیل شدن به نقاط حادثهخیز شده است.

 وی با اشاره به نبود مدیریت واحد شهری و مشکلات ناشی از آن، ادامه داد: اجرای برخی از حفاری‌ها از انجام، مرمت و مناسبسازی آسفالت برخی از معابر جلوگیری می‌کند که در این راستا توجه و همراهی مسئولان دستگاه های خدمت رسان برای اجرای زیرساخت‌های لازم و ترمیم آسفالت مناسب پس از انجام حفاری لازم و ضروری است.

قاسمی از اجرای آسفالت تراشی تعدادی از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش و همت حوزه عمران، منطقه ۱۵ تعدادی از خیابان‌های سطح منطقه از جمله خیابان‌ معراج  آسفالت تراشی و ترمیم شده و همچنین به منظور جلب رضایت شهروندان، سهولت در تردد خودروها و رفع خطرات احتمالی، روکش آسفالت خیابان جی شرقی حدفاصل خیابان شریعتی تا میدان ارغوانیه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 383273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.